Gå til innhold

Baby som er mykje sjuk!


Vetlemori

Anbefalte innlegg

Jenta mi har vore veldig mykje forkjøla og no i helga som var fekk ho i tillegg falsk krupp! Første forkjølelesen fekk ho når ho var 4 veker, etter dette har ho hatt 4 forkjølelsar til. Kun ein gong feber, men eg tykkjer ho har vore mykje sjuk. Eg blir irritert når folk ikkje kan forstå når ein "brystunge" blir forkjøla.... Her har det vore kun pupp!

 

Er det fleire som har baby som har vore mykje sjuk/forkjøla?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har! Gutten min er syk nå, med 39,5 i feber og surklete. Han har hatt fem forkjølelser. Var hos legen med han i går, og nevnte at jeg synes han er mye syk. Han mente det ikke var uvanlig. Han har store mandler. Han ble fullammet til han var 6 mnd og får fortsatt MYE pupp, så jeg synes det er litt rart selv. Men i melka er det jo bare antistoffer fra det jeg har hatt, kan jo bli smittet av andre også. Han har noen søskenbarn og andre små venner, som vi er mye sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det og mykje sjukdom. Tuppa har berre hatt feber eit par gongar, og berre rett over 38, men ho har vore utruleg mykje forkjøla og hostete/surklete. Var på barneklinikken med ho då ho var seks veker gamal, då hosta ho så ho kasta opp heile måltid fleire gongar i døgnet, og gjekk ned i vekt. Barnelegen som undersøkte ho der sa at sånn hoste kunne vare i fleire veker, og det har vi jammen meg fått erfare. Den gongen varte det ca 3 veker, og ho har hatt tilsvarande ca annankvar mnd vidare. Hostar og hostar, er tett og surklete - og det varar i vekesvis. No er vi i gang igjen, har holdt på i to veker. Har tatt ein tur til legen kvar gong for å sjekke at det ikkje er noko som set seg fast i lungene, men det har vi heldigvis slept unna.

 

Eit par av gongane ho har vore sjuk har vi gitt ho Efedrin, men siste gongen vi gav det skreik ho noko enormt om nettene (gav seg ikkje før ho fekk paracet), og var grinete om dagen. Med det same vi slutta med Efedrinen begynte ho å sove godt igjen, så vi tør ikkje gje den meir.

 

Jenta vår vart og fullamma til 6 mnd (no er ho straks 8 mnd og lever nesten berre på mm enno, er totalt uinteressert i mat...), og har vore kledd i ull frå innerst til ytterst heile livet omtrent. Så mykje for morsmelkernærte friske ungar og "ull er gull" ;-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har vore hjå barnelegen i dag og har fått vite at jenta vår har "overfølsomme luftvegar". På ein måte ein slags barneastma, men sidan ho ikkje har hatt anfall med tung pust, så er det ikkje det likevel.. Har fått Ventoline og Flutide som me skal prøve ein periode. Håpar det blir betre! Ho våknar mykje på natta pga av "hostekuler". Har sikkert hosta i 2 mnd no... Har vore forkjøla i periodar, men hostar også når ho ikkje er forkjøla.

 

Heldigvis sa barnelegen at det var ein fordel at ungar var rundt dyr og at det var litt støv og skitt rundt dei! Eg har gått rundt å undra på om ho ikkje tåler dyr (noko som hadde vore veldig trist) og hatt dårlig samvittighet pga støvete lister og bokhyller....:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenta vår har også vært endel syk, mye luftveisinnfeksjoner. Har vært på noen runder med efedrin uten noe bedring. Hun har nå blitt henvist videre til øre-nese-hals spesialist. De tror hun kan ha store "mandler" i nesen. Noe som gjør at hun konstant har tett nese, noe som igjen fører til myyye nattevåk.

Har også fullammet og ammer mye enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...