KarinB Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Må bare få ut litt frustrasjon her. Jeg har vrt plaget med bekkenløsning siden uke 10, nå er jeg i uke 39. De siste 2-3 ukene etter at hodet festet seg har jeg vært så utrolig fin i bekkenet, ar endelig kost meg som gravid. Men nå! I går og i dag har jeg hatt så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skla gjøre av meg. klarer ikke å gå nesten! Er totalt invadilisert jo! Klarer nesten ikke å gå inn på kjøkkenet, for ikke å nevne toalettet. Jeg må sette meg etter 3 meter, holde meg i sofakanter og føler meg totalt hjelpesløs her! Det var aldri så ille før selv om det var vondt å gå, nå er jo bare det å skulle hente seg noe drikke et makkverk med smertehelvete! Jeg har vondt helt fra langt oppå ryggen til ankelen på venstre side, med mest vondt i rompe balla liksom. åååh! trodde jeg skulle få noen siste gode uker liksom!
Gjest amandine Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Bare syt litt du! Det er overhodet ikke morsomt å være sånn! Krysser fingrene for at det gir seg etter fødsel for deg. Hvis du bruker bekkenbelte vil jeg anbefale deg å bruke det etter fødsel også en stund, for det blir gjerne vondt første tiden etterpå. Og kanskje skulle du ta deg en ekstra tur til fysio el for å bli massert litt? Lykke til! Det er dessverre fint lite trøst i det, men vi er mange i samme båt.... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå