Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 3. gangen jeg har søkt, og enda har de ikke greid å få fiksa ting. Så jeg må skrive klage nå fordi de ikke har gjort jobben sin,- igjen! Er vel snakk om 10 000 kr i støtte i løpet av denne tida, så det er jo en del. Og ikke greier de å svare på telefon heller, da jeg endelig kom igjennom i forrigegårs (kvarter før telefontida slutta) så var beskjeden: Nei, nå er det ingen her å snakke med, du får ringe tilbake kl 12 i morgen. Det gjorde jeg, og da svarte ingen, så var det svar og jeg ble satt over, men der var det ingen så jeg la på etter noen minutter. Så prøvde jeg å ringe igjen, men ingen svarte. Så nå må jeg vel bruke dagen i dag å ringe dem igjen, mail kan jeg jo bare glemme å få svar på! Er så lei av å bruke tida mi på dette. Vi har jo rett til slik ordning og det er jeg glad for, men systemet må da funke.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvorfor går du ikke ned dit og klage da? Om du hverken få tak i dem pr. telefon og mail, så er det beste å dra ned dit og få prate med noen.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Er på ferie, så det blir altfor langt å dra. Kom meg igjennom i dag og de sa at de måtte ha kopi av leiekontrakten, men jeg har jo sendt inn papirer for 3 mnd siden! Hvorfor må de ha samme informasjon nå? Har jo ikke akkurat tatt med leiekontrakten med på ferie,- nok at jeg faktisk tok med bostøttepapirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå