Sansara *fødeklar* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Iflg. Denne siden bytter jeg uker på Søndager. Jeg har termin den 19.august, men begge gynekologene jeg har brukt sier at jeg bytter dag på fredager. Altså 2 dager før. Ikke det at det betyr så mye egentlig, men jeg synes det er litt rart. De sitter og ser på den derre runde dingsen.... ) Bare lurer litt jeg på hva som er riktig. Rart med det, det betyr liksom litt hvilken uke man er i.....
Januarbaby2014 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Ett svangerskap varer i 40 uker og 2 dager, men noen leger går ut i fra at ett svangerskap bare varer i 40 uker.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 nei derre hjulet skjønner jeg ikke bæra av, det ligger allid en dag før meg :S
Santi og gjengen Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Det er det hjulet både lege og jordmor går ut ifra (også BIM), det er bare sånn de teller av en eller annen grunn. (som hun over forklarte) Så jeg har også termin på en søndag, men skifter uker på fredager. Da virker det i allefall to dager nærmere termin... :-) Er veldig nedtellingssyk, så alt hjelper :-)
Lisilis Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hei, Sansara Jeg har også termin 19.august, og bytter uker på søndager, så nå er vi 32+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå