Gå til innhold

06.15...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemte min lille pode seg for å starte dagen i dag...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Han pleier å sove til 7-8, så dette er jeg ikke vant til.

Flere som var tidlig våken i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melder meg på her gitt... hun har de siste ukene sovet til mellom halv 8 og halv 9, i dag...kl 05.30!! men vi sto ikke opp før 7, jeg lå å slumret mens lillemor lå å snakket og ropte ved siden av meg i senga, hehe;) en smule trett i dag ja!!

Skrevet

Jeg har en liten tass her hjemme å¨9 uker som nekter å sove mere i senga fra 05.00...det som er rart er at jeg overlever det faktisk :) prøver å sove en times tid på dagen når han sover. Kunne sovet mere også siden han til tider kan sover i mange timer men må få gjort noe her hjemme også :)

Skrevet

Heisann ... jenta mi fant ut at hun ville spise circa 5 ganger i natt (!!). Mistet tellingen, og rakk knapt å sove mellom slagene . ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZombie.

Skrevet

Ja da skjønner jeg at du er zombie i dag!

Noe økegreier på gang da sikkert...

Skrevet

Håper det ... Hun var sutrete hele dagen. Men fin form idag, så håper hun vil sove godt i natt. Håper ikke din har begynt med en ny rutine heller da ... Har du begynt med noe fast føde til ham, ennå?

Skrevet

Nei, har ikke begynt med noe fast føde.

Men han har fått begynne å smake på litt da, sviskemos, avocado og banan. Sviskemos og banan var jammy, så jeg tror ikke det blir vanskelig å få mat i denne gutten når vi begynner nei:-)

Enn dere?

Skrevet

hehe. har ikke prøvd noe ennå. har lyst å prøve å fullamme til 6 mnd, men håper ikke nattevåken betyr at hun trenger mer mat snart ... Vi får se :-). Litt smaksprøver har jeg tenkt å begynne med snart, da.

Skrevet

Ja jeg håper å kunne fullamme lengst mulig jeg også. Så vi får se hvor lenge han klarer seg bare med puppen!

Tror det er greit å begynne med litt smaksprøver ja, da blir det nok lettere å få i de fast føde når man plutselig må!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...