Gå til innhold

Ikke fått skattepengene i dag heller!! Flere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fått, fra BUskerud ;(

Skrevet

snakket med damen på skattekontoret i går, de sendte ut pengene i går, men kunne ikke love at de stod på konto i dag. det kommer jo ann på hvilken bank man bruker osv, her i stokke bruker de i hvertfall nordea og vi dnb, så da tar det nok noen dager

Skrevet

jeg fikk brev i dag at jeg og mannen ikke får de før i oktober:( trudde det bare gjaldt de som var selvstendig næringsdrivende jeg? Jeg som hadde gleda meg til å shoppe litt:) Er jo snakk om mye penger å vente xtra lenge på..21000 ca..

Skrevet

Ikke fått de jeg heller, fra Rogaland.

Skrevet

jeg er fra rogaland, fikk skattepengene i dag.

måtte le da jeg så navnet ditt.. jeg har en t-skjorte med den teksten på.

Skrevet

jeg fikk,men ikke mannen min, vi har forskjellige bank. regner med hans kommer i morgen

Skrevet

har ikke fått...bergen

Skrevet

Jeg fikk også brev idag om at skattepengene ikke kommer før i oktober, skjønner ikke helt hvorfor men lurer på om det har noe med at jeg benyttet meg av leveringsfritaket.? Bor i Stavanger.

Skrevet

Er du sikker på at du får de nå? Står på selvangivelsen at man ikke er garantert å få pengene før 15.oktober.

Alle som har særfradrag er nemlig flyttet til høsten.

Jeg vet (har slektning i skatteetaten som har sjekket) at jeg ikke får mitt før til høsten men jeg har enda ikke fått noe brev fra skatteetaten.... (skulle vært sendt ut 21.juni).

MEN tror alle som ikke har gjort endringer får nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...