Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Noen som har en fuktighetskrem og anbefalle til min 11 dager gammel baby?? Hun er fryktelig tørr, og flasser over hele kroppen, bortsett fra ryggen.. Har prøvd og smøre henne med babyolje, og hatt babyolje i badevannet hennes, men det hjelper bare for en liten stund... Noen som også vet om grunnen til at hun er så tørr kan være at jeg hadde veldig lite fostervann på slutten av svangerskapet?? Fødselen ble satt igang 2,5 uker før termin pga det.
2hærligegutter Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 De har vel lett for å bli tørre hvis det er lite foster vann. Men de kan og flasse når de kommer ut etter 9 mnd i vann. Mange sverger til a-crem. Jeg er veldig glad i decubal ell apobase. alle fåes kjøpt på apoteket
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg ble anbefalt a-creme til sann. Nå er ikke den så veldig mye å bruk her, men smører han i kinnene med den når han er tørr og er finere neste morgen. Mener å ha lest den kan brukes til hele kroppen, også bleieutslett.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg spurte også om det der på helse stasjonen.. Jeg fikk beskjed av hs at A.krem inneholder peanøttolje,så derfor anbefaler de ikke å bruke den i tilfelle barna er allergiske.... Men jeg har brukt den selv da go synes den er veldig bra:)
Gjest mphs Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Det er meningen at ungene skal flasse av den første huden de hadde i maven mens de lå i vann. Om du lar det få noen dager/uker på seg til å forsvinne har ungen ny myk hud under. Du kan rulle av huden med babyolje og hendene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå