Gå til innhold

To bryllup, samme familie, samme sommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så ringte svigerfar igår og jeg klarte ikke dy meg lenger med å fortelle at datoen var satt. Gleden var helt overveldende og det var veldig koselig. Men så sier han at hans yngste bror, altså min forlovedes onkel skal gifte seg samme sommer som oss. De riktignok i juni, vi i august. Siden vi inviterer alle tanter og onkler blir det jo to bryllup for halve slekta. De er godt voksne mens vi er fortsatt ganske unge, har likevel ikke så veldig lyst til å utsette noe nå som både vielse og lokale er bestilt!

Er det noen som har erfaringer med to bryllup på en sommer i samme familie? Eller som har noen tanker rundt dette? Ble litt betenkt her jeg sitter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfaring, men vi skal gifte oss til lørdag og lillebroren til sambo skal gifte seg i aug riktignok på Island så de blir bare 5 stk, mens vi blir 39 stk her hjemme :)

synes ikke dere skal bry dere at det blir 2 bryllup i løpet av sommern..:)

det må da bare være koselig med masse brylluper :)

Skrevet

familien mi n skal i bryllup 2 ganger på 3 uker i sommer :)

føsrt gifter søskenbarnet mitt seg og så gifter vi oss :)

ingen som har sagt noe på det! vi har bare plalagt litt sammen slik at vi ikke kommer i samme kjolen, har akkurat samme sangene osv.... :)

Skrevet

Jeg skal gifte meg 9.august, ble bestemt ifjor sommer. Min kusine giftet seg 7.juni, og bestemte dette etter jul. Bare koselig å ha 2 bryllup på samme sommer =)

Skrevet

Jeg ser heller ingen grunn til at dere skal utsette bryllupet pga at noen andre i familien skal gifte seg samme sommer...? Høres bare merkelig ut om det skulle være noe problem. Vi skal gifte oss i juni neste år, og min fetter og forloveden hans skal gifte seg i april neste år. Ingen som har hatt noen innvendelser mot det. Alle syns bare det er koselig å komme i to bryllup på ett år:)

Skrevet

jeg gifter meg i juli og kusina mi i august, vi er doble søskenbarn så vi har all slekt lik

Skrevet

Er det mange som kommer langveis fra? Det kan jo være et problem, at noen ikke har råd/tid/anledning/lyst til å reise i to brylluper med få ukers mellomrom. Sannsynligheten for kollisjon med ferieplaner er jo overhengende.

Skrevet

Takk for gode inspill her, det var godt å høre at folk ikke synes det blir travelt. Synes igrunn det går bra jeg også, men ble jo litt usikker. Virket ikke på svigerfar på telefonen igår som at han synes det var så veldig trist akkurat... hehe :)

Halve hans side må reise halve landet over for å delta i bryllupet vårt, mens de må ikke det når det andre bryllupet er så der er det jo en fordel. Det eneste som hadde blitt et problem er ang ferie ja, derfor vi er litt tidlig ute med å annonsere og planlegge. Men men folk må jo velge selv, har de planlagt ferie så er det jo igrunn ikke så mye å gjøre noe med. Kan ikke akkurat tvinge de til å komme heller :)

Men takk igjen for tilbakemeldingene, det var litt godt å høre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...