Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Kan ikke tro det, men lillemann sov fra 19.30 i går til 07.30 i dag, uten så mye som et klynk!!! Kan det være en ny "vane"??(Håpe) Har jo alltid vært våken og skreket i løpet av natta, og våknet mellom 04.45 og 06.00(Å DA er det dagen alltså!) Håpe Håpe Håpe HÅPE!!!
Løven,fisken og vekten Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Krysser fingrene for at det varer for dere jeg:) Håper det blir en ny vane for gutten din:) Også når det har blitt en vane for gutten din så kan du sende over litt sånn "sovestøv" over på gutten min;)hehehe
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Det er en avtale!! Unner alle å få seg en god natts søvn, blir jo som et "annet"menneske av det=)
Løven,fisken og vekten Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Ja,man blir ett nytt menneske når man får sove hele natta:) Da får jeg vente på "sovestøv"ifra dere jeg da;)hehehehehe Da har jeg noe å se frem til når man må opp om natta;)hehehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå