Gå til innhold

Dere med masse utflod.... hvor mye er mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytter innlegg ca 5-6-7 ganger for dag, hadde jeg skulle latt være å bytte hadde det nok rent over alle kanter. Ekkelt å synest det lukter ille, så intimservietter er blitt min venn.. men går på do 20-25 ganger for dag så hvergang kan jeg rett å slett ikke vaske meg...

Nesten begynt å lure på om jeg lekker fostervann av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye!!!

Legen min sa at "mye" er når man må skifte truse/bind flere ganger.

Er det ekkel lukt bør du prøve lactal noen dager, det verste du kan gjøre er å irritere underlivet ytterligere med våtservitetter/ hyppig tørking med dopapir.

Er du redd for fostervannslekkasje ville jeg dratt til legen asap!

Skrevet

Uff, skal vel ta å ta kontakt med legen snart da... ekkelt dette, men har jordmor time om en uke så lurer på å bare vente til da.. skal vel holde ut noen dager til. Men lactal.. kan jeg bruke det under svangerskapet?

Skrevet

Kom deg til legen med en gang. Lekker du fostervannkan det være for sent å oppsøke hjelp om en uke.

Skrevet

Er veldig vanlig å ha sopp når man er gravid. Da kan en ha masse utflod nedentil. Da hjelper det IKKE med intimservietter. Så kjøp canesten og pevaryl og prøv det samt med å sove uten truse og gå med kun bomullstruser helst uten truseinnlegg. Bruk heller tøyinnlegg i stedet.

Mistenker du fostervannslekkasje så drar du til lege NÅ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...