Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg bytter innlegg ca 5-6-7 ganger for dag, hadde jeg skulle latt være å bytte hadde det nok rent over alle kanter. Ekkelt å synest det lukter ille, så intimservietter er blitt min venn.. men går på do 20-25 ganger for dag så hvergang kan jeg rett å slett ikke vaske meg... Nesten begynt å lure på om jeg lekker fostervann av og til...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Det er mye!!! Legen min sa at "mye" er når man må skifte truse/bind flere ganger. Er det ekkel lukt bør du prøve lactal noen dager, det verste du kan gjøre er å irritere underlivet ytterligere med våtservitetter/ hyppig tørking med dopapir. Er du redd for fostervannslekkasje ville jeg dratt til legen asap!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Uff, skal vel ta å ta kontakt med legen snart da... ekkelt dette, men har jordmor time om en uke så lurer på å bare vente til da.. skal vel holde ut noen dager til. Men lactal.. kan jeg bruke det under svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Kom deg til legen med en gang. Lekker du fostervannkan det være for sent å oppsøke hjelp om en uke.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Er veldig vanlig å ha sopp når man er gravid. Da kan en ha masse utflod nedentil. Da hjelper det IKKE med intimservietter. Så kjøp canesten og pevaryl og prøv det samt med å sove uten truse og gå med kun bomullstruser helst uten truseinnlegg. Bruk heller tøyinnlegg i stedet. Mistenker du fostervannslekkasje så drar du til lege NÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå