Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 ...dere? Her så masse lyse hår under..., og får ikke alt bort bare med pinsett...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Og vokser det "mer" etterpå da? Vil jo ikke det heller da...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Og barbere under øynebrynet er forferdelig dumt.. man har så tynn hud der... Prøv og still deg i litt bedre lys så ser du hårene bedre.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Det vokser ikke mere nei ved barbering.. Det er bar en myte.. Men... det kan virke som det er mere pga håret som vokser ut er stivere pga det er kappet rett av kontr anappet helt ut.. Det vil også komme raskere tilbake.. Det vil og gjøre vondt og barbere det med engang det kommer tilbake siden det er stivere rett avkappet og huden er tynn...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Til mandag skal jeg begynne og vokse mine På salong da - jeg er altfor pingle til å begynne med slik "tortur" selv Har nappet til nå - men har også helt lyse hår, så syns sjelden det blir bra. Så nå skal jeg begynne med nye tiltak
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 voks på salong, eller kun napping. det koster ikke så mye og kan gjøres ofte.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Threading ( asiatisk teknikk med tråd) er det aller beste både for form og tilbakevekst av hår... anbefales
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 jeg napper rett under ved øyenbrynene og der det vanligvis napper, så barberer jeg under der:-) har funka fint i aaalle går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå