Gå til innhold

Dette med henteklær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakker dere ned tøy til babyen både i str. 50 og 56?? Kan jo bli en lang baby;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar nok med et hentesett i 56, og er det for stort så får far dra hjem dagen før og hente et annet sett :)

Skrevet

Har lurt litt på det selv. Tar kanskje med en body i hver str., men selve dressen blir nok 50. Får håpe hun ikke er en kjempebaby :-D

Skrevet

Tror jeg pakker litt av hvert jeg:)

Skrevet

jeg har med str 54 faktisk. Det er den str de har på laredoute. Kjempe kjekt i grunnen:) Har også md str med noe i str 56. Har ikke et eneste plagg i str 50 jeg. Det passer de jo som regel bare i noen få uker/dager og så synes jeg rett og slett ikke det gjør noe om tøyet er litt stort i begynnelsen. penger og miljø spart!:)

Skrevet

Her blir det med bodyer i 44 og 50, og så har jeg et hjemmelaget sett som skal være utenpå.

Hadde nok ikke kjøpt noe i 44 nå, men førstemann kom en del for tidlig, og vi har liggende noen av de første klærne hennes. Brukte dem også i starten på nr 2, så slapp hun å drukne i alt for store klær. Hun var rett under 3 kg. Så sannsynligvis blir ikke denne babyen så kjempesvær heller...

Skrevet

Dette med str synes jeg er utrolig vanskelig. jeg ha kjøpt endel i USA, og her om dagen så jeg på det igjen.. Det er jo str 0-3 mnd.. Er endel lengre enn str 50 her hjemme selvfølgelig. men er det noen som vet hva det tilsvarer i str her hjemme? En 3 mnd tid i begynnelsen er jo ganske lang tid da...Hmm..

Skrevet

hmm.. 56 i yttertøy her... får håpe det går:)

Skrevet

Jeg tror vi tar med en body i str. 50 og en i 56. Så har vi tilfelle. har minimalt med klær i str. 50, to bukser, og 4 bodyer, 2 med korte og to med lange armer. Så blir å ta med de minste buksene, de er ganske "vide", så tror ikke det blir for smått :) ellers kan pappan bare dra hjem å hente større.

Skrevet

det er jo bare for å dra hjem i, så om det er litt stort gjør vel ikke det så mye... jeg fikk en liten gutt sist på 49cm og 3100g og hadde bare klær i 56 til han. det gikk bare fint selv om det var litt stort... hadde pledd rundt han når vi dro fra sykehuset, så ingen så klærne uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...