Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har fått utslettet elveblest, og det klør noe inn i granskauen, og er fryktelig plagsomt. Vet ikke hva jeg har fått det av, men lurer på om det kan være varmen.. Det begynte i går på overarmen etter en gåtur der jeg ble litt varm og svett, og nå har det kommet overalt på kroppen... Siden jeg ammer så lurer jeg litt på hva jeg kan ta for det... Noen som vet om jeg kan bruke Zyrtec, eller Polaramin når jeg ammer??? Eller om jeg kan bruke den kløstillende kremen Eurax?? Noen som vet om dette er smittsomt, og om det kan smitte babyen min?? Håper på raske svar, for blir snart gal...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Aner ikke. Ville heller spurt lege eller ringt til et apotek enn å spørre her inne.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321638 Jeg har hatt det en gang, og aner ikke hva det kom av, annet enn at jeg var utrolig stresset i en periode, tror det kan være det. Altså noe psykisk. Men hvis du må amme nå, og er usikker så ring og spør på legevakta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå