♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Selv har vi et feriested i Sverige som vi reiser til hvert år =)) Kjører bil dit, og siden vi har tulla på 3 1/2 mnd, så tar vi oss god tid dit. Skal ta inn på hotell i kristiansand, og gå med barna en tur i dyreparken bla Mulig vi tar en helgetur til Danmark mens vi er i Sverige. Bare 3 uker igjen til ferie, og gubben skal være hjemme i 6 uker. Åh, som jeg gleder meg nå )) God ferie allesammen!
mamma mitt Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 300 meter bort veien og inn på coop marked,melkekjølen er ganske bra på fine sommer dager:o)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Åh ja, der har jeg også vært. Helt supert på varme dager )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Er vi veldig heldige blir det en liten weekend i kristiansand med dyreparken som hovedmål pga mini.. ;p Men da igjen så pleier jeg sjelden eller aldri og ha flaks.. hehe.. Vi skal selge huset i august.., så juli går med på og male huset for det meste samt smårep. enkelte steder.., kikke på andre hus.. August selger vi forhåpentligvis og da kan vi jo ikke reise bort.. Ei heller de neste 3 mnd da hvor vi eventuelt MÅ kjøpe nytt hus og flytte.. Men.... Januar, februar, mars engang så reiser vi til varmere strøk.. hehe.. ;p
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Vi skal til Dubrovnik, Kroatia!! Ååååå som jeg gleder meg! Vi har leid et hus der nede og skal bare kose oss masse i 14 dager :-) Etter det så er det hjem noen dager før vi setter nesen mot Kristiansand i ca 1 ukes tid eller no:-)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Er desverre ferdig for i år. Hatt en uke i Florida og en uke på cruise i Karribien så nå blir det camping resten av sommeren. Og sparing til neste USA-tur. God ferie til de ikke har startet ennå:¤)
Tarantellamora Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Vi reiser til Spania den 15.. Begyner i Barcelona og ender opp i Santander. Er tre familier som skal på tur. Leier bil men tar det rolig på turen.. 16 dager skal vi være.. Gleder meg masse. Reiste ikke på noen tur ifjor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå