Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. juni 2008 #26 Skrevet 26. juni 2008 Nøyer meg med å skrive opp en: *Hege er byens nye idol hehe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. juni 2008 #27 Skrevet 26. juni 2008 Haha! Jeg deler et skjeldent navn med en reality-kjendis, og dermed er de 12 første treffene på ei viss tøtte som ikke er meg.
Grorüd.. Skrevet 26. juni 2008 #28 Skrevet 26. juni 2008 Cathrine er et gresk navn Cathrine er tjukk ass! noen som er enig eller? ... Cathrine er en stor og deilig, blå hval.. mount everest ass ... Cathrine er digg^^, <3 Sofaen til Cathrine er godt brukt.... Veggen til Cathrine er malt i en lys farge:D Cathrine leser uten øynene.. Cathrine har skodilla (((sant nok egentlig hehe)... Cathrine er snart ferdig på et 3 årig kurs som ender i Bachelor grad ...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #29 Skrevet 26. juni 2008 Eline er stort sett ei gladjente (yeah yeah) Eline er altfor søtt (tildels enig) Eline er i skapet (hehe..) Eline er sporty (host..) Eline er veldig ivrig (definitivt) Eline er i storform (njaaa.) Eline er lokalisert i BAMBLE (ok?) Eline er penere enn Elina (der fikk du den Elina!) ELINE er utnevnt som den sentralt koordinerende avdelingen for elektronisk informasjon ved Universitetet i Bergen. (dæven...) Nå løper Eline Elg fornøyd rundt i hagen (min favoritt!)
Monajenten Skrevet 26. juni 2008 #30 Skrevet 26. juni 2008 Hahahahah jeg ler meg ihjel!! Eline Elg vettu...HAHAHA:-D
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #31 Skrevet 26. juni 2008 Hehehe, dog er jeg høy og har lange ben, men dog!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 26. juni 2008 #32 Skrevet 26. juni 2008 Katharina får brede erfaringer som trainee i StatoilHydro. Katharina er stipendiat ved NOVA. Katharina var en katolsk nonne Katharina valgte å reise fra Bagdad Katharina tapte ære Katharina er i likhet med Ane Brun norsk og flyttet til Stockholm etter å ha en nomadelignende oppvekst Katharina hos Geir Norbotten som praktikant Katharina har dekket høyst varierte felter innen musikkdramatikken Siste nytt om Katharina fra flere hundre nyhetskilder.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 27. juni 2008 #33 Skrevet 27. juni 2008 Nordnorsk komiker bedre kjent som Trude Mitt navn er Trude og bor i Trondheim. Jeg maler bilder for både store og små, syr og er opptatt av det som er pent. Trude er forfatteren bak bokserier som Rimfrost, Ulveøyne og Holmegaard Trude Lappegårds forskning bærer frukter I could easily just have provided you all with juicy information about Trude’s private life, but I won’t do so. Or will I? Velkommen til Trude og Ingjerds dinosaurside. Trude Drevland har vært byråd for helse og omsorg siden 2003 Veterinær Trude Mostue utdannet seg i England Trude Espås (født 1976, død 8. august 1996) var en kvinne som ble voldtatt og drept i Geiranger 8. august 1996. Hei, jeg heter Trude Jensen og ble utrolig glad når jeg fikk høre om oppdrag Demo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå