Gå til innhold

stor vond kul i brystet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så øm på begge puppene, men i den ene er det en stor hard fettkul virker det som, har hatt det en gang like før jeg fant ut jeg var gravid, så tok legen prøver osv, de sa det var en fettkul, er på akkurat samme sted som sist gang, og det gjør så vondt, kjennes som om halve brystet mitt er steinhardt, synes det er så ekkelt, noen som har opplevd noe lignende ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke opplevd det, men du bør reise til legen igjen, forhåpentligvis er det ikke noe farlig da, siden det var en fettkul sist, men da slipper du å bekymre deg unødvendig!

Noen får såre klumper i brystene av brystbetennelse og melkekjertler, håpe du finner fort ut av det da, ikke moro å gå med slike ting for lenge

Skrevet

ammer jo ikke, eller har ikke melk.. Så har jeg nettop vært syk da men.. kulen er akkurat som sist, kjempestor og veldig vondt å ta på brystene. så har jeg vondt i begge , ikke bare den ene.. Skal snart ha mensen men pleier ikke å få ømme bryst da..Dette er jo kjempevondt..

Skrevet

uff, da vil jeg råde deg til å ringe legen i morra, om det ikke er noe legen kan gjøre med det kan du jo kanskje få noe mot smertene, til det går over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...