Gå til innhold

Hei! Du,ja! Se her:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den øverste er en ballong blomst, mens den andre aner jeg ikke hva kalles. Tror det må være den de herma etter når de fant opp dokosten....hehe

Skrevet

Hehe du er så søt Nordlyset, burde fått en premie fordi du er den du er du:o)

Skrevet

Takk takk:) Så fine blomster! Fikk bare opp den første linke..

Skrevet

Takk! ;o)

*tar vare på den*

Men har du en blomst til hver og en av alle brukerne her..? ;o)

hihi :)

Skrevet

Jeg har fått mange premier,jeg =o)

Blir glad når folk sier sånt, og det er premie nok!

I dag har jeg sett noe som jeg aldri har sett før. Begravelsesfølget til en brannsjef kjørte forbi huset våt i dag. Har aldri sett så mange brannbiler,politibiler og sykebiler på en gang med lys og noen med sirene..et sørgelig syn. Han ble bare litt over 30 år gammel. Kista sto på en brannbil, og familien hans satt inni. Virkelig rørende.

De hadde heisa et flagg over veien mellom to brannstiger. Det flagget var kjempestort! Aldri sett så stort et flagg før....Og hele følget kjørte under det flagget.

Så derfor følte jeg for å gi folk en blomst i kveld.

Skrevet

nei, ikke dobørste - men en slik støvkost! de kommer i nesten samme fargene og:)

Skrevet

Nei,men kan ta bilde av en frøpakke, og si det er èn til hver ;o))

Skrevet

Næmmen, så snill du er!

:o)

Skrevet

weeehe den er heldigvis laangt unna stikk ikkje meg så de så:o)

Skrevet

Jeg har woodoo dukker ;o)

Skrevet

uhm... det huset som var der.... bor du i det? det var jo bare RÅFLOTT! fikk ikke åpnet d før du slettet det desverre....

Skrevet

Nei,det er huset som er på Bentonville battlefield. Googler du, finner du ut mye om det huset. Men vi bor i et fint gammelt hus,også.

;o) Bare litt rotete!

http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/531769

Der er lekeapparatet vi bygde. Huset kan jeg godt legge ut litt..vent litt (fjerner det rett etter at du har sett det)

Skrevet

Takk :-) vi trengte en ny dokost ;-)

Skrevet

Det er 6-7 stykker der =o)

Ingen som vet navnet på denne planten? Tror det tilhører liljefamilien.

Skrevet

aner ikke, men om du sender meg bildet kan jeg spørre min mor som jobber meden haug med folk som har veldig god peil. på slikt.

Skrevet

FOR en svær hage!! Misunnelig!

Det var akkurat sånn jeg forestilte meg at du bodde, men kanskje du har forklart det før...

Fine blomster, jeg tok til meg alle, jeg!!! :)

Skrevet

Desverre er jeg livredd insekter...og slanger, så jeg tør ikke luke noe særlig. Det gjør at hagene dessverre blir en ugressplass, men jeg har en rund hage hvor jeg har masse bark i bunnen, så det ser litt bedre ut.

Skal legge ut bilder av den siden =o)

Hadde fuglemat hengende der, så drysset det ned en del frø på bunnen- Så nå har jeg 4-5 digre solsikker som holder på å blomstre! Hadde ikke hjerte til å luke dem bort, men maiskornene måtte lukes vekk. Det var ikke pent.

Skal ta bilder når solsikkene står der i sin vakreste gule blomstring.

The most famous ludder; legger ut et bilde til deg straks!

Skrevet

Slanger, ja.. hmm.. Jeg går for tiden rundt å irriterer meg over en bunt trekløver på min 4 kvm. plen, men kanskje jeg ikke har noe å klage over, da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...