Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 tror nok det blir noen ekstra dager på meg gitt...føles som om det ALDRI kommer til å skje noe..Men satser på at det gjør d:) Hatt konstante kynnere i dag nesten..men ikke noe mer enn det! får vente i spenning..prøver å lokke han med alt mulig her men..han har ikke hørt på meg hittill;)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har -2 dager jeg Synes ikke det er så "grusomt" faktisk, men spennende Nå føler jeg at det kan skje når som helst, har kommet inn i en litt spesiell modus. Går virkelig rundt og ruger Hvem blir først av oss to mon tro...?
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 neida. det er ikke grusomt. men ganske spennende ja:) men jeg føler i motsatt ikke som deg at det kan skje når som helst. det er akkurat som om jeg ikke klarer å tro på at det faktisk kan og kommer til å skje;) hehe..får vel sjokk når riene først setter i gang;) Men ikke missforstå, er VELDIG klar for å presse altså hmm..ikke godt å si. kansje vi får samtidig;) hvor skal du føde?
endelig mamma t 2 :) Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Skal føde i Tromsø Du da? Har en følelse av ganske mange "ekstradager", men jeg har nå i allefall begynt på dem...! Det gir meg litt ekstra motivasjon nå på slutten. Det var faktisk verre dagene før termin..
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Bergen:) ja vet du..det tror jeg er helt sant. Verre og gå utolmodig å vente på den berømte termin datoen. Når den har passert kan jeg tenke meg en tar det litt som det kommer liksom..el rett og slett bare "gir litt opp". han får komme når han kommer liksom;) hjelper ikke å stresse! jeg er selv født på termin da så hadde jo håpet litt på at lillegutt skulle være like punktlig som mamman sin men.. alle vet jo at mannfolka er litt treig;)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Vet du; det er det faktisk forsket på Gjennomsnittlig varer svangerskap lengre med gutt enn med jente, jeg lurer på om det er en dag eller to det er snakk om. Så ja, mannfolk er trege! hehe..
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 hehe. tviler ikke et sekund;) får du gutt du og kansje?
endelig mamma t 2 :) Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Vet ikke Ikke før den kommer ut til oss...
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Spennende:) hadde aldri klart å holdt meg jeg..måtte vite d;)
AS og lillemor=) Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 Signerer HI her.. Har 4 dager igjen til termin. Ser faktisk ikke for meg at dette skal starte av seg selv. Merkelig i grunn, for det kan jo skje når som helst. Innbiller meg bare at det ikke skjer, og at jeg må settes igang langt ut i juli.. ehhe.. merkelig hvor mange rare tanker som fyker rundt i hodet i disse tider=) Håper dere føder snart da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå