Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hjertet mitt er hos en annen.Jeg får ikke sove,bare tenker på Han. Han føler det samme.vært sammen med mannen min i 15 år. Blir gal jeg.Si at dette bare er en "fase" etter travle år som småbarnsforeldre? Mannen min er lite hjemme,men vi har det ok når han er her. Legger til at jeg overhodet ikke har vært utro i praksis.Kun i tankene mine. Er jeg helt unormal her?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Er vel normalt å flykte litt fra virkligheten i en hverdag fyllt med rutine, for at livet skal bli litt mer spennende for oss mødre må vi fantasere litt! Men siden den du tror du er forelska i føler det samme kan det jo være at du har møtt mannen i ditt liv? Det er det egentlig bare du som kan finne ut av, men det bør du finne ut av før du evnt setter fantasien ut i virkeligheten, blir så stygt med utroskap, spesielt siden du sikkert er glad i mannen din, da fortjener han at du finner ut av dette før du enten går fra han eller satser mer på forholdet til mannen din, for det er jo tydlig noe som mangler der, siden du tror du er forelska i en annen! Kunne desverre ikke si til deg at dette sikker bare var en fase men, er vel verdt å finne ut av det sikkert, slik at du kan komme deg videre.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Ikke unormalt! Har hatt et par sånne faser jeg også der jeg nesten har gått på snørra. Mitt råd: Ikke gjør det! Jeg har vær sammen med samboeren min i snart ni år. Og etter to sånne panikkfaser er jeg mer forelsket i sambo enn noen gang før! :0) Du vet hva du mister, men ikke hva du får..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Helt normalt å tenke sånn. Det er derfor det heter i gode og onde dager. Men ikke lek med det å treffe den andre osv.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Du er normal! Sunt å kjenne blodet bruse av og til. Du gir ikke avkall på det du har og gjør ikke noe dumt, er bare en levende kvinne. Vær glad for det og ikke plag deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå