Gå til innhold

Jøsses, peppes mannen idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg åpner døren for pizzabudet.

Han: "hei! Jøss, nå var jeg jammen heldig, hadde jeg kommet 2,5min senere hadde jeg måtte gi deg pizzaen til 50%"

Ehh? Jammen er jeg ikke gniten, men hvor utrolig teit går det an å bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PIZZA??? på en ONSDAG!!!?

Skrevet

hehe...kundeservice på høyt nivå:-)

Koslig av han å gni det inn liksom....

Skrevet

jaaa, på en onsdag:D

Synes det var utrolig teit av han! Han sa det ikke på en "uskyldig" måte heller, men for å gni det inn.

hi

Skrevet

Gni det inn? Ble du veldig skuffet over at han rakk det til fristen eller?

Skrevet

Nå er kanskje ikke pizzabud kjent for sin klassiske dannelse. Dessverre. Skål for at det ikke er vi som må reke gatelangs med pizza en onsdag kveld.

Skrevet

Vi fikk pizza'en levert et halvt minutt før tiden var gått ut en gang. Tror du han gadd å være grei og vente det halve minuttet?? Neida. Kald var den også. Arg.

Skrevet

Er det noen regel som sier at man ikke kan bestille pizza på en onsdag eller? Er det evt bare onsdag det gjelder? Lurer litt, skjønner du....for jeg tror jeg gjort det ved et par anledninger og er nå livredd for å bli tatt av pizza politiet og pizzabarnevernet...Har hørt at de praktiserer noen grusomme metoder under forhør.. så please, please vær snill å oppklar dette her

Skrevet

Hvorfor skulle han det?

Jobben hans er å rekke levering innen fristen, ikke drøye slik at kundene får billig pizza.

Skrevet

jeg kan spise peppes lunsj på hvilken som helst dag jeg, NO PROB!

men serisøt, idiotik av peppes-mannen og si det. da burde han heller holdt kjeft. Jeg hadde bedt om 50% ellers kunne han tatt med pizzan tilbake.... hehe..

Skrevet

Også er tjukkasene i gang med å kritisere igjen fordi noen kan spise pizza på en onsdag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...