Gå til innhold

Nettside for vegg-klistremerker til barnerom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet siden man kan bestille dette? Og andre nettsiden for inspirasjon til innredning av barnerom..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.barnerommet.no

Vi har Safari temaet og safarijeep som seng til eldstemann :)

Skrevet

Eller så har Fargeriket slike klistre merker. Vi kjøpte det for ca 6 mnd siden der og det var ikke så dyre som de jeg fant på nettet.

Skrevet

www.veggpynt.no

www.allposters.com, under speciality orders og wall decals.

Skrevet

Kan man bruke slike veggklistremerker på ferdigmalt huntonitt panel? Veggflaten er jo da med uregelmessig overflate og jeg tenker at det kan være vanskelig å få merkene til å sitte?

Noen som har prøvd?

(Beklager at jeg kupper tråden :o))

Skrevet

Tror de anbefaler at man bruker montasjelim på slike overflater.

Skrevet

Tusen takk for svar lklk! Betyr det at jeg får kjøpt en lim som holder dette på plass til tross for overflaten?

Skrevet

Jeg har bestilt mine på: www.wallies.com (under cutout)

De kan man ta av og på bare ved hjelp av vann. Sitter kjempe bra selv på tapet med struktur.

Skrevet

Takk lklk og Hans Emil & Alexander. Jeg trodde ikke at det gikk på denne typen vegg... Så gøy da!

Skrevet

Stickers fra Ferm Living kan også festes rett på vegg/mur/fliser uten noe frm for ekstra lim :)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg kjøpte noen klistremerker til døttra mi i fjor. Da brukte jeg et trykkeri som driver med plotting og storformat også. Se på http://www.konsis.no

Du kan selv lage design eller leie dem til å gjøre det. Jeg også anbefaler å lage sjablong på selvklebende vinyl og klistre den på veggen og male med vanlig maling etterpå. Da blir det veldig fint og mer holdbar.

Skrevet

Hvordan er de å få av disse wall stickersene?

Kan en ha det på veggen når en leier og få det av uten problemer for huseieren?

Skrevet

Jeg kjøpte på etsy.com. Husker ikke navnet på butikken der dessverre. Veldig fornøyd, de kan tas av og på veldig enkelt og setter ingen merker. Billige var de også, betalte under 200 kr inkl. frakt.

Skrevet

jeg anbefaler ebay.com på de sterkeste!! jeg bestilte FunToSee veggdekor for halve prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...