Gå til innhold

Hvorfor lekker plutselig Aventflaskene innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ene dagen går det fint, neste gang lekker det plutselig. Noen triks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest at du skal sette på smokkene på smokkeringen mens di enda er fuktige.... da suger smokkene seg enda bedre på ringen...

om det stemmer, vet jeg ikje...

Skrevet

Gjelder tutekoppene også... De første gangene trodde jeg det var jeg som ikke hadde fått skrudd de ordentlig på... Men etter snart ett år så har jeg kommet frem til at det må jo være noe annet. Jeg prøve å skru på igjen og igjen, men noen ganger vil de rett og slett ikke være tette... utrolig irriterende.. hehe

Skrevet

Vi har en løsnig som funker, - Etter du har satt tuten inn i den hvite ringen dytter du tuten fra innsida fast på ringen på en måte. U see? Sånn at tuten sitter ordentlig på ringen

Skrevet

Flaskene er antikolikkflasker, og lekker av og til gjennnom "luftehullene" som er på ringen. Der lufta skal slippe ut når barnet drikker.. Tutkoppene lekker hvis barnet ikke har sugd ut alt fra tuten, da renner det ut.. Utrolig irriterende når det skjer, men men.. :-))

Skrevet

lekker ikke hos meg når jeg setter dem sammen fuktige, og skru de godt sammen..!

Skrevet

De er ikke skrudd helt prdentlig på. Ta av ringen med smokken og skru på på nytt. Funker garantert.

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg fikk beskjed på babyshop om at flaskene kunne lekke hvis innholdet var over 37 grader. Men jeg greider ikke å finne ut av flaskene, noen ganger lekker de, andre ganger ikke.

Skrevet

har ikke mye greie på flasker men jeg synes at jeg skrur ordentlig på og dytter ordentlig på plass men enda lekker det....skikkelig irriterende ja

Skrevet

Ja det der er irriterende. Jeg har ofte erfart at dersom det har vært lekasje tar jeg fra hverandre alle delene, tørker delene tørre igjen og setter dem godt sammen, skrur igjen og prøver. Da funker det . Om jeg ikke tørker, men bare dytter alt ekstra godt på plass slutter det ikke å lekke.

Skrevet

Har du ventilen opp når du mater? På de hvite ringene er det et hakk, og har du dette hakket opp, lekker ikke flaskene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...