Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

les fumes blanches

-anbefales:-)

Ellers er Petit Chablis knall

Enig med deg hva Black Tower angår..

Husker også jeg prøvde meg på "La salle" - og syntes den var "driiiitgod". Nå anses den som lite drikkbar...

har du noen rødviner å anbefale? Her går det helst i den "vanlige" masi'n til 100-lappen. Ellers lette, italienske. ganske sær på det området..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker ikke rødvin, pga migrenen som er nevnt i en annen tråd. Så der er jeg blank. Les fumes tror jeg at jeg har prøvd, men får prøve igjen. Har i alle fall drukket Poly Fume, og den var knall.

Er du så gammel at du husker peach canei før de satte ned alkoholprosenten på den? Og så seniorita da,den billigste hvite man kunne få tak i.

Skrevet

Nå vet jeg hvor jeg har les fumes fra, jeg lager meg handleliste til vi skal på hytta i sverige. Den sto der. Og den oppfyller kriteriene til vin jeg liker.

Skrevet

husker canei'en, ja. Funket etterhvert som blandevann her. Det samme gjorde forøvrig vargtass, samt den grønne greie..Hm; knalllgrønn (over i likørenes verden..) Pis...ambon???

Senorita husker jeg imidlertid ikke.. har antagelig ikke gått glipp av noe..hehe

Poly fume..Må noteres ned. har forøvrig et godt tips fra en kollega av meg vi har iverksatt. Kjøp en eller annen notisbok. Når vinflaska er tom, legg den i varmt vann, få av etiketten . Lim den inn i boka med en kommentar... Genialt:-)

Skrevet

Det var ikke dumt, for hver gang vi skal på hytta sitter jeg å lurer på hvilken vin jeg liker, fordi ingen av favorittene mine selges i sverige. Bok kjøpes i morgen.

Huskes ikke hvordan den grønne ble skrevet men vi uttalte det i alle fall Pisang.

Ellers gjentar jeg gjerne

Winter Hill

Petit Bourgeois

Bourgeois Sancherre Grand Reserve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...