Meg, J & L Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Tenkte å bruke ca 2000kr. De ønsker seg "ingenting"... Noen som har noen gode ideèr??
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Jeg liker godt å gi vekk grafikk! Et fint bilde de kan ha resten av ekteskapet! Ellers er jo en spa-for-to fint! Eller du kan gi dem luksus-kvalitetssengetøy, som er godt å ligge i og varer i evighet!! Til kusinen min og mannen lagde jeg en pakke med et veldig fint damask-sengesett, noen fine lys og en bok om om kjærlighet ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 En vegg-klokke?? Syntes det hørtes ut som en flott gave. Den kan vare livet ut, om det er en skikkelig og klassisk som ikke går av mote. Ett flott speil som er litt stort, og som heller ikke går av mote.. Eller ett eller annet møbel som ville passet inn hos de, og vil vare livet ut/ eller i mange mange år iallefall Dyner, hvis de trenger det? pengesafe datt pluselig inn i hodet mitt. Kommer jo alt ann på hvor stor plass de har. Men jeg hadde egentlig likt og fått en safe som jeg kunne låst inne negatvier og slikt i som tåler brann, og i tilegg sølvtøy og bunadsølv og andre verdier.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hva med å gi dem pengene du vil bruke på en artig måte: Pengetre: Kjøp en potteplante (f.eks eføy) tvinnet rundt en krans (som står opp av potten) og litt tynn sølvtråd/metallstreng. Veklse pengene i hundrelapper og tohundrelapper, rull dem sammen en lapp av gangen og fest dem på rundt på insiden av plantekransen, slik at pengene henger ned. Pengetreet setter du i en dekorativ potte (billig) og pakker pent inn i cellofan (om det staves slik..). På kortet skriver du følgende: Kjære brudepar! Penger vokser kanskje ikke på trær, men selve treet er et symbol på kjærligheten deres. Måtte dere vanne, pleie og gi det næring, slik at dere får glede av å se det vokse resten av livet. Da finnes det ikke grenser for hvor givende det kan være! Gratulerer med dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå