lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 har en nokia musikk telefon 5310. Finnes det flere måter å gjøre dette på? kan gå på nett med telefon (vet ikke om alle kan det)
☆Anonymia☆ Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 er ikke kjent med nokiaer men kom det ikke en ledning med da du kjøpte tlf ?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 joda, men går det ikke ann å gå på nett med telefon og laste ned direkte? evt nettsted? går det ann å laste ned fra cd?
Mamsen og lillegutt Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 jeg har denne mobilen. og det jeg gjør er å ta på blåtann på mobilen og laptop'en. så høyreklikker jeg på sangen jeg vil ha på mobilen,og da står det "send til......"så velger du bluetooth-enhet. mn kan koble i ledningen som følger med også,men det har ikke jeg giddet å gjort når man kan gjøre det med blåtann. hvis du ska gå på internett med mobilen,så koster det penger....og det gidder ikke jeg. men det går sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå