TrustNoOne (but Me) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jaggu ble det min tur til å komme med et syteinnlegg...*flau* Nå er jeg innlagt for andre gang på ei uke, og vil i grunn bare få ungen ut. Svangerskapsforgiftningen har utviklet seg relativt raskt, men vet ikke om ting blir satt i gang snart eller om jeg bare skal vandre i korridorene til ting blir "ille" nok. Får i det minste sjansen til å spørre ut legene når de kommer på visitt i morgen formiddag, men er slett ikke sikkert at det blir tatt noen avgjørelse denne uken.. Æsj, er bare sliten og bekymret for den lille i magen. Sånn, nå fikk jeg lettet sinnet litt:)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Høres ikke kjekt ut...hvor lenge er det til termin da? Lykke til!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Termin er 22.juli, men det kan se ut som vesla kommer før den tid...får kanskje svar i dag på om jeg på må settes i gang, hjelper kanskje på humøret og formen å ha en konkret slagplan å forholde seg til? Takk for støtten, den gjorde godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå