Gå til innhold

Er så stolt av toårigen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er knappe to år og kan telle til 12..

Synge ca 15 sanger helt ordrett.

Har så mange ord og lange setninger at vi kan ha lange samtaler med henne,,

Hun kan fargene. Rød, blå, grønn, rosa, oransj..

Her går snavla i ett og jeg er såå stolt!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da, artig å ha barn som er flinke med språk;)

Gutten min er i overkant av 1 år og har ikke så mange ord enda.. Kanskje 10..:)

Sein og gå var han også..

Men jeg er verdens stolteste mor uansett!! ;)

Skrevet

Klart vi er stolte!! :-)

Vår jenet var også sen med å gå.. Veldig sen... Men huet mangler i hvert fall ingenting..

HI

Skrevet

Hvis han bare er i overkant av 1 år kan han jo ikke ha rukket å være sein til å gå da ;-)

Skrevet

Babyen min på 6mnd begynte å gå for noen uker siden

Skrevet

Vet ikke om du bare tøyser med begrepet "stolt" pga diskusjonen om betydningen av å være stolt på skravle, eller om du virkelig mener det ;)

Men 2 år er en kjempemorsom alder! Jenta vår teller også, kjenner igjen forbokstaven sin, snakker som en foss og sier ord man aldri ville trodd hun kunne. Men 15 sanger ordrett kan hun ikke, hun kan melodiene, så setter hun inn ord hun synes passer tydeligvis :)

Skrevet

Hahaha!! En baby på 6 mnd kan ikke gå? Stakars barn, det hadde uansett absolutt ikke vært bra for ryggen deres..

Min søtt er 1 år og 3 mnd, og begynte å gå for en mnd siden.. Eller.. Han begynte vel i grunn å løpe da..:)

Men han hadde de første skrittene 3 dager etter 1 års dagen, men så sluttet han helt frem til nå for en mnd siden..

Ser på alle de som har barn som er 9 mnd som kan gå osv, derfor jeg sa sen.. Som anonym over her, 6 mnd du liksom!!

Poenget tidligere var i alle fall at tror alle mødre er verdens mest stolte mødre over sine barn selv om de er tidlig/sene, store eller små.. ;o)

Skrevet

Forskjell på å kunne telle til 12 eller bare kunne navnet på tallene.. skjønner du er stolt da uansett...

Skrevet

Så flink jente du har.

Tidlig ute med språket hun og du har grunn til å være stolt.

Min herlige to åring skravler og sier mye rart.Jeg skjønner mye...men ikke alle andre gjør det *ler*

Skrevet

2-åringen min har lært seg det russiske alfabetet. Ingen av oss foreldrene kan et ord russisk, så gud vet hvor han har det i fra!

Skrevet

Ungen min på 5 måneder har nå lært seg å skrive kinesisk. Stolt ass.

Skrevet

nåååååååååååååååå... så herlig !!!!!!!!

Skrevet

Bebisen min snakker flytende kinesisk

Skrevet

Syntes det er kos at du er stolt av datteren din! Mange flere skulle ta seg tid til å stoppe opp og være lykkkelig over hverdagsdetaljer.

Ha en riktig god sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...