Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er nå 29+3 og merker masse liv. Har alltid tenk at det kommer av at babyen trives, men i kveld begynte jeg å lure på om det kanskje også kan forekomme dersom han ikke trives inne i magen. Noen som vet noe sikkert om dette?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Ingen som kan svare på dette? Eller er dette forumet kun for useriøse spørsmål og innlegg?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det vet jeg faktisk ikkje, men jeg hadde veldig mye bevegelse i magen med første mann, og da sa alltid jordmora at det var kjempe bra! Så tror ikke akkuratt det er fordi babyen misstrives i alle fall:) Bare bra du kjenner mye bevegelse, kos deg med det! Klem
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Så fint med et ordentlig svar Tusen takk og klem tilbake til deg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Viktig at man svarer ordentlig vet du, finnes jammen nok av de kranglete, sure og irriterende svarene her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå