Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 at Katrine Sørland, Martha Louise og andre gravide kjendiser også bruker disse sidene, eller er det bare oss dødelige som er her inne?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Tror vi er bare en gjeng med sosialklienter og dagdrivere her inne. De med ordentlige jobber og ordentlige venner har ikke tid til å henge her. Siden vi alle er i lavere sosialstatus blir også debattene deretter.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Med tanke på alle de latterlige navnforslagene her inne syntes jeg det er sannsynlig at Martha Bertha henger her inne. At Dr Yppert er Ari er jeg ikke i tvil om.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Mange her inne kaller andres dårlige navnforslag for white trash. Det eneste som er mere white trash en disse navnene er å henge på på BIM og kalle andre white trash.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Og dette hadde relevans til innlegget på hvilken måte, NN 23:04?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 At vi som henger her inne er white trash.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Er ikke helt enig i det, bak mange av nickene tror jeg det skjuler seg ganske så oppegående, hyggelige og velfungerende samfunnsborgere. Så hvorfor skulle ikke også Martha finne veien til dette forumet?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Fordi hun har et liv og ikke behøver å sosialisere på at anonymforum på nettet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Tror anonym har rett i at vi er mange white trash her. Pr def hentet fra wikipedia. White trash is a pejorative term targeted at lower social class white people with poor prospects and/or low levels of education. To call someone white trash is to accuse a white person of being economically, educationally and/or culturally bankrupt Og når man ikke snakker om annet enn bleier og kjørerettning er man nettopp white trash. I tillegg kaller babyene sine ting som f.eks. Lysander.- minner om den berømte lysfontenen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Nei, det tror jeg ikke. Hvorfor skulle de henge her inne?
Northernlights Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Ja,det tror jeg de gjør.Naiv som jeg er 0=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå