Tommage♀♂ Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Klanggodt - Knallgodt Beiabei - Leverpostei Hjerter - Erter Doddo (og nå nylig begynt å si Tedo) - Theodor Bikkebinn Slikkepinn Lokkelade - Sjokolade Lådag - Snop (forbindes med lørdagsgodt) Mør - Smør Takke få?!? DÅ kan eg fååå!! - Vil ha Vil ha! Vette aldig - Vet aldri Lakkelakk - Nattedrakt Sér - Dessert Fyll på Fyll på!=)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Neshorn - nesebor Høppel - søppel Hiv - Siv
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 ojojoink-vannmelon (hehe) apetatten-apekatten ladimet-sjokolademelk potiten-buttikken var de jeg kom på i farta... hun er 16 måneder....)
WP-TLogPeanut Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Fokka = Smokken kuka= kluten Balla bæse= ballongen blåste bort mattemat=takk for mat sapp= saft kjæle= kjærlighet musse mus= mikke mus domma= donald naffe nøff = nasse nøff ville= vil ha
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Kabelmann = Kaptein Sabeltann Hufsa = sofa Boppsa = smokk Nabb = banan Thøthø = mormor (min personlige favoritt) Majahøns = marihøne Pilledåse = trillebår (min nummer 2)
mamma`n til nurk Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Min er så liten at hun ikke prater ennå, men da nabogutten var liten klarte han ikke si fisk, så det ble fitt...hørtes ikke bra ut i butikken...Jeg siterer et utsagn...: "Se på alle de fine fittene!" Fått mye latter av den oppigjennom årene:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Mørv = Maur Får ikke jenta på 4,5 til å si maur for alt her i verden, for det heter MØRV..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Kom på en til som hun nå sier riktig da.. Pikken- butikken Vi bor ved en Joker butikk. Den kalte hun JOKKEPIKKEN før...
Nit@™ Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Basj = bæsj (peker på rompa... "mamma, der er basj" Kjøyje bil = kjøre bil lappbil = lastebil Kokkon = traktoren Månen = månen Månen = sola;o) (litt i kluss her)
It's all about me Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Bu bæ - Båt Bam bam - Svampe Bob Ikke spør hvor han har fått det fra, det skjønner ikke vi bæret av heller.
Odine! Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 Banmann - banan Matomat - tomat Manoman - banan
Line_78 Skrevet 25. juni 2008 #15 Skrevet 25. juni 2008 He he, sønnen vår har akkurat samme talefeilen :-D Så i stedet for lekebutikken sier han "leike pikken". Og litt flaut når vi står ute på tunet her og han har lyst inn på matbutikken, og roper "Pikken!" så høyt han kan :-D
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. juni 2008 #16 Skrevet 25. juni 2008 Leppesei-leverpostei Sunke gunk-sur agurk Mone-bestemor Bompel-blomster Kaptein på Sabel på tann(!)-kaptein sabeltann Ellers så kalles kylling-nuggets konsekvent for artig-pøls...
kanutteogkruttet Skrevet 25. juni 2008 #17 Skrevet 25. juni 2008 Tutte- smokken Gai d- Dlad i deg Oiel- Oliver Hiv o`hoi- Kaptein Sabeltann Buus- Brus Plæple- Eple Ade- Sjokolade Usje- Dusje Totelott- strømper Boot- Båt Pus- Hello Kitty Olbæl- Jordbær Je ba- Gikk bra
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 25. juni 2008 #18 Skrevet 25. juni 2008 Snuppa som blir 4 i oktober sier ett ord konsekvent: badenan=banan Prøver å få henne til å si BA-NAN, men hun sier bare BA-DE-NAN....
Joikaboll@ Skrevet 25. juni 2008 #19 Skrevet 25. juni 2008 4,5 åringen sier mølk til melk. Forklaringen; mamma sier melk, og pappa sier mjølk, altså har han finni seg en salig blanding. Han kan selvfølgelig si både mjølk og melk, men bruker mølk.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2008 #20 Skrevet 25. juni 2008 Begiss=Gebiss Fafa=smokk Ba=flaske Gusgus=Augustus
Bare jeg er meg :o) Skrevet 25. juni 2008 #21 Skrevet 25. juni 2008 Heppert mei = Hjelpe meg Nøffert = Magnus Likalaka = Sjokolade. Høp = Løpe Høgena = Jørgen Borteba = Ingen som vet...sier det mye Nøna = Dyna
Leirha Skrevet 25. juni 2008 #22 Skrevet 25. juni 2008 Ååååå 3åringen i familien snakker så nydelig! Tante Jene møter han meg alltid med i døra når jeg kommer, så herlig, hyler av glede... Tante Jene å Jobben..Å Lulian, Lene Robin og Julian, så nydelig, kan ikke annet enn å bli glad da Mei-det betyr nei. Eeeeee Ek ka-eg ska.. Så sier han alltid.. Heja Jooooke!! Heia Loke (han selv) Han er jo bare verdens skjønneste!
Leirha Skrevet 25. juni 2008 #23 Skrevet 25. juni 2008 Klassikker; Pikk-----fisk, dattera av ei vennine av meg
Galskapens overhode Skrevet 25. juni 2008 #24 Skrevet 25. juni 2008 Er så masse rart tulla her i huset har sagt.. Men den siste var Gamleuker.. samme som gamledager, bare enda lenger siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå