Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Har satt en grense på 6000 kroner på brudekjole. Den kjolen jeg prøvde i en brudesalong i fjor høst som satt som støpt da er til salgs brukt. Den har ligget på finn.no i mange måneder og det ser ut som hun sliter med å selge den. Er høygravid om ikke lenge og vi planlegger bryllup igjen aug/sep 09. Synes det er litt risikabelt å kjøpe den kjolen som er brukt nå i tilfellet jeg finner noe annet jeg liker. Hadde dessuten ikke med meg noen når jeg prøvde kjolen den gangen, og fikk ikke prøvd igjen siden bryllupsplanene ble lagt på hylla pga bolle i ovnen. Så nå lurer jeg på hva jeg bør gjøre? Kjøpe den kjolen jeg likte da nå brukt? Vente å prøve igjen på nytt i januar, når jeg forhåpentligvis har gått ned en del kilo igjen (håpe at hun kanskje fortsatt skal selge den da)? Kjøpe en kjole på internett a la drommekjoler.com, bridalonlinestore.com hvis jeg ikke velger den brukte på finn.no nå? Andre alternativ?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvor mye skal hun ha for den da? Hvis det er snakk om et par tusen hadde jeg kanskje kjøpt den, om du da finner noe annet du liker bedre så får du jo prøve å selge den igjen. Ellers er det jo leeeeeeeeeeenge til dere skal gifte dere. Vi skal gifte oss nå til høsten og jeg har ikke begynt å se etter kjole engang..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg også hadde en ganske "lav" grense på brudekjolen, (sett i forhold til hva mange av de koster å kjøpe ny) Jeg fant brudekjolen min på finn.no nå i mai/juni og skal heller ikke gifte meg før neste sommer. Siden brudekjolen min kostet 9000 mindre hos hun som solgte den enn ny kjøpte jeg den. Synes det var litt risikabelt å ikke ta den når den satt helt perfekt. Er veldig redd jeg hadde angret om jeg ikke hadde kjøpt den. Mamma var litt i tvil og tenkte som deg at det kunne jo hende jeg fant en annen jeg hadde mer lyst på. Men jeg ser ikke noen vits i å se etter flere brudekjoler nå, jeg har funnet en jeg er 100% fornøyd med. Jeg synes du bør gå etter magefølelsen, er dette den kjolen du kan se for deg deg selv i på bryllupsdagen så kjøp den. Jeg synes hvertfall det var veldig enkelt å kjøpe brukt når jeg hadde prøvd den allerede og fått litt hjelp ang kjolen, da visste jeg akkurat hvilken str jeg skulle se etter og slikt!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hun forlanger 7000 kr for kjolen (halv pris av ny-pris). Jeg er ikke villig til å betale mer enn 5000 kr for den siden det er en "gammel" modell og hun har hatt den liggende til salg i ca ett år snart. Har litt lyst på Olympia-modellen til Maggie Sottero også, for dette var nr to på prøvelista mi i brudesalongen. Men denne finner jeg ikke brukt i min str. og må derfor evt bestille en kopi av denne for å få den til under 6000 kr.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Da hadde jeg tilbudt 5000 og vil hun ikke selge for det, så kan hun jo sitte på den til noen andre er villige til å gi 7000.. Du har jo fortsatt god tid og kan bestille deg en kopi, eller finne en annen brukt på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå