Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Sønnen til min samboer er "på ferie" her nå. På mandag la han seg 23.45, tirsdag 00.15 og i dag er han ute ennå. (Han blir 9 på lørdag) jeg synes dette er bra sent men har ikke så mye peiling... Jeg skal faktisk legge meg snart selv! Jeg synes også det er utrolig deiig med noen timer "barnefri" på kvelden men det tror jeg ikke det blir denne ferien. ( Jeg har ikke ferie nå )
Vilja<3 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 ja det var seint. jenta vår på 8 legger seg i nitiden, trenger litt voksentid på kvelden. Noen ganger når det er noe spesielt er hun oppe lenger, men hun er en liten morgenfugl også, sprette opp klokken 7
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det høres litt seint ut, synes jeg. Når det er helg/ferie har våre lagt seg senest 22.30. De gjør seg gjerne klare fra 22 - tida, og ser litt film eller spiller litt på rommet før det er natta og lyset av etc fra ca 22.30. Da har vi en time igjen for oss selv før natta. Det må jo bli veldig mye soving på morran for denne ungen da?
hamsterpia Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har også lurt litt på dette. Sønnen til samboer`n min er også her denne uka, han er 8 1/2 da. Siden han kom hit på fredag har han vært i seng tidligst kl 22.30, og dette synes jeg er vel sent. Men naboungene på samme alder er også ute like lenge, så jeg føler ikke at vi kan rope inn han noe særlig før heller. Nå er han med pappa`n på fisking og kl blir sikkert over tolv før de er hjemme. Selv om det er skolefri behøver han ikke å snu døgnet helt på hodet fra dag èn mener jeg da, men sambo synes ikke det gjør noe. Gutten står jo heller ikke opp før ca kl 10 da, siden han legger seg sent, så hele formiddagen er jo over da før vi evt kan finne på noe sammen.
aa11bb22 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er visst streng jeg for gutten min på 9 år legger seg i åtte halv ni tiden hver dag. Da leker han litt på rommet før han sovner. Jeg syns det er herlig med litt voksentid!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Her legges 9-åringer kl 2000 I alle fall hvis det er skole dagen etterpå... Hvis ikke strekker vi det en liten halvtime - barn trenger søvn uansett om de har fri dagen derpå, og de står jo like tidlig opp uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå