dritgrei hei hei! Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 i det huset vi spiste pannekaker utspiller deg seg litt av hvert... ungene regjerer, og får kjeft i hytt og gevær. mye av det var jeg enig i at måtte irettesettes, men mange andre ting var ikke ting jeg ville blitt sinna for.. og midt i den oppdragelsen var det tydelig at mor og far slett ikke hadde det hyggelig sammen... oppdragelse av hverandre, respektløse meldinger sendt frem og tilbake... men alltid med et påklistret smil... shitt altså, må man prøve å lage god stemning for enhver pris?
Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Huff, sånt er nesten både pinlig og kjedelig å bevitne. Tror selv jeg har blitt så gammel og sta at dersom jeg og min kjære er uenige om noe så later vi ikke som alt er fryd og gammen, nei ;-) Men hadde vel tendensen til det på slutten av mitt havarerte ekteskap. Lurte vel egentlig ingen andre enn oss selv....'
Maud Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Æsj, det er slitsomt å være sammen med voksne som ikke klarer å oppføre seg ordentlig mot hverandre. Når noen bruker så mye krefter på å dytte uenigheter under teppet, så blirde jo uforutsigbare foreldre også, sånne som plutselige gneldrer for noe det ikke er nødvendig å gneldre for...
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 mm... det er jo sånn de er begge to, uforutsigbare, i alle fall for ungene... Minste jenta på snart et år fikk kjeft fordi hun klappet og sang kjempehøyt av fryd og glede...Joda, en slitsom lyd når man er 9 stk til bords, men neimen om jeg kjefter på blide babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå