*meg&gull* Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Lurer så felt nå... Trodde ikm var den 22., tok test 23., men var negativ.... For ca 1 uke siden hadde jeg "stikkinger" nede på høyre side,men nå har jeg litt innimellom midt i magen.. Ikke noe ømme pupper, men litt vondt i korsryggen, og kvalm på kvelden. Er også overfølsom, begynner og grine for ingenting, og føler meg konstant deppa:( I en periode på bare 2 mnd, så er det 3 nære venner som har blitt gravide, og ingen av de var det helt meninga med. Mens vi har prøvd i snart 4 år...begynner og tære noe veldig på, legene finner ikke noe galt med noen av oss, bortsett fra at jeg får pergo for og få en "kraftigere" el. *sytesyte* Må bare få det ut ett sted, nytter ikke og snakke med gubben om det, blir bare irritert og deppa han oxo. Noen fler det snart "klikker" for, og som trenger og syte litt??
Dotten Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Huff så kjedelig. Er selv i min 24. pp, så ligger 2 år etter deg.....Synes det er lenge også jeg. Men vi har jo ei jente som blir 3 år i september da, så har i hvert fall henne å kose med! Skjønner ikke hvorfor vi ikke blir gravide nå, da hun satt på maks 5. pp-er! Du har jo en del positive symptomer på en graviditet da, og så lenge tanta holder seg unna, er det alltids håp!! Du kan jo være blandt de som er litt treg med å produsere hcg, og derfor kanskje ikke vil teste postivit på flere dager eller uker! En ev. blodprøve vil jo gi deg et svar ganske kjapt. Om tanta ikke kommer på enda noen dager, så ta turen til legen din Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå