Heaven har født::) Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Sliter også i dette sv.skapet med sopp,sopp og atter sopp... Blir snart sprø. Noen som har brukt lactal mot sopp, og ikke minst fungerer den???
Storken1979 Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Det kan være flere grunner til at du får gjentatte infeksjoner! En av de mulige grunnene er ph ubalanse i skjeden, men det trenger ikke være det det skyldes. Hvis det er ph ubalanse du har, vil lactal aller mest sannsynlig hjelpe deg. Bruk den 2 ganger i uka på sengekanten i de periodene du føler deg utsatt, og rett etter en endt behandling for soppinfeksjon. Finnes truseinnlegg som påviser ph-ubalanse, disse kan kjøpes på apoteket. Legen kan sikkert også teste for en slik ubalanse. Mao- selv om Lactal har hjulpet/ ikke hjulpet andre, er det ingen indikasjon på at det vil hjelpe deg, da det finnes mange ulike årsaker. Tilslutt vil jeg bare si at symptomene på denne ph-ubalansen kan til forveksling være lik den av en soppinfeksjon. Det er overbehandling av soppinfeksjoner i Norge- mange hadde hatt like stor nytte av melkesyrevagitorier som Lactal eller Vivag.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 vet ikke,men håper noe andre gjør.. hadde det samme problemet sist sv.skap og har en ekkel følelse at det snart kommer igjen..æsj
Heaven har født::) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Oki. Tusen takk for svar. Apoteket skal besøkes i morgen vet jeg. Må jo bare prøve å se om dette kan bli bedre. Plagsomt når det bare kommer igjen hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå