Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 For en måneds tid siden var jeg på fest et par dager på rad. For en modenmamma er jo ikke akkurat det hverdagskost og andre kveld var det også konsert som gjorde at gummis trodde plutselig at det å stå foran scenekanten og rocke bare var det mest naturlige av alt. Vel, på veien hjem i drosjen kjente jeg at høyre foten gjorde vondt... Og det har det egentlig bare fortsatt å gjøre i ukene som har fulgt på. Etter en stund tok jeg veien innom legen... Hun sendte meg på røntgen som igjen sendte meg på MR. Og i dag fikk jeg svaret. Har visst pådratt meg seneskjedebetennelse og i tillegg er det funnet væske i ankelleddet som gjør at de ønsker å ta en del blodprøver etc.... Så her sitter jeg og humrer for meg selv. Kan jo ikke være så satt og gammel enda når jeg greide å rocke på meg slike diagnoser, ha, ha. Og så gleder jeg meg til å få en eller annen fin pille som kan få alt det vonde til å gå bort. For nå er jeg LEI av å ha vondt (sorry MSB, vet at jeg IKKE har lov til å klage enda, men er bare så ufattelig lite tålmodig av meg ;-)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Oi oi oi ikke verst, du er pur ung ennå )) Rocker så du pådrar deg betennelser ! God bedring til deg, høres ikke godt ut au au
Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Takk, takk. Akkurat hva jeg ville høre, he, he. Var imidlertid ikke akkurat verdens råeste musikk da... Festen var Advokatforeningens 100 års jubileum og bandet var Postgirobygget ;-) Da høres det jo ike sååå sprekt ut lengre, men.... Fnis ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Det står respekt av å rocke på seg diagnoser altså...... )) Bare det ikke blir en ny diagnose for hver gang så.... Klag i vei, jeg bryr meg ikke.... dessuten finnes det de som har mer smerter enn meg også... Så skulle vi tenke sånn ville det ikke vært mulig for oss å klage i det hele tatt. Men du, denne diagnosen sånn rett før ferie???? Er det krykker involverte eller??? Håper ikke det:o) Og så tar du en sånn "fjerner alle smerter og fjerner all væske i ankelleddet til Gummelillan pille". Da er det bare å lene seg tilbake for å nyte ferien....
♥Snulder Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Huff da!!! ..... men må innrømme at jeg gliser litt og;=) Tenk å feste på seg en seneskjedebetennelse da gitt;=D
Karomamma Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 AU, det høres vondt ut!! Men jeg må si som Snulder: BRA JOBBET
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Uffda - men det tyder jo på at det var en vellykket kveld på byen!
Gummelillan Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2008 Etter en helg på pillekur kjenner jeg faktisk en bedring (selv om gårsdagens skogstur og dagens gressklipping neppe var det lureste). Så jeg satser på å bli MYE bedre før helgen. Litt bekymret over at apoteket opplyste meg at resepten var for 4 ganger... Hadde da tenkt å bli bra ved første pillekur, jeg? Og legen insisterte på videre utredning... Hm, var visst ikke helt vanlig å rocke på seg slike betennelser, hihi. Vel, nekter å ta det negativt før jeg har det svart på hvitt ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Fniiiis.........det er stilig Gummis!!! Modne jenter rocker jo som aldri før - det er bare synd at vi har kommet i reparasjonsalderen og må fikses på etterpå;-D Men du hadde det artig og har fått hjelp med vondtene og da er jo alt såre vel:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå