Gå til innhold

Hvordan bli kvitt brystsmerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ganske vondt i brystet et par timer nå, og jeg blir ikke kvitt det... Sitter på venstre side og er ganske vondt, men jeg tror neppe det er noe farlig.

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kjennes det ut da? Stikker det, verker?

Og du mener til venstre når du ser ned på kroppen din?

Skrevet

Er min venstre side ja... Det stikker når jeg trekker inn pusten. Tror bare det er noe muskelgreier, men det pleier jo aldri å vare så lenge...:S

Skrevet

Kan godt bare være luft som har kommet litt på avveie! Om du beveger deg litt; slenge litt på armene, så kanskje det blir litt bedre? :)

Skrevet

Har en venn som plages med stikkinger i brystet, spesiellt i stressende perioder. Legen sa det var muskulært.

Men du, ta en telefon til legevakten og hør hva de sier. Blir ikke bedre når man roer seg.

God bedring!

Skrevet

Takk for tips, skal prøve det..:) Har bare prøvd å "ligge det av meg" foreløpig...;)

Skrevet

Jeg har vært til utredning for det (for mange år siden). Er i perioder veldig plaget, men nå har jeg ikke hatt det på lenge. På min utredning fant de ingen ting og konstanterte også at det mest sannsynlig var muskulært...

Men det hjalp faktisk å vifte med armene..:)

Skrevet

Hehe, ser deg for meg - flakse rundt i stua :D

Kan jo sikkert like gjerne være muskulært, da, også får du strekke litt ut når du flakser :)

Bra det hjalp da! :)

Skrevet

Hehe, jeg gikk faktisk på kjøkkenet slik at mannen her ikke skulle le av meg...;P

Tror det er dagens dose med usunn mat samt lite bevegelse i det siste som fører til dette. Er vel bare å ta seg sammen..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...