Gå til innhold

vil bytte flasker nå, hvilke er greie, nuk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt dr.brown, nå er han 3,5mnd og jeg er lei av alle delene.. hvordan er disse nuk flaskene? får man kjøpt lokk til dem? avent har jeg hatt, de bare lekker, så d gidder jeg ikke..

ellers åpen for forslag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker mye mam sine flasker også har vi noen av bambino sine også har vi noen av nuk sine hehe...er veldig fornøyd men mam sine flasker da tuttedelen ikke blir flat siden den ventilerer eller hav jeg skal kalle det=P og jenta vår liker den ganske godt,men den er i litt mange deler den også derverre: lok ,tutte del, ring til tuttedelen, flasken, botten, og en ring til å ha oppi botten slik at flasken skal bli tett.

Skrevet

Tenkte akuratt det samme som deg.. emilie er 3mnd og 9 dager...

gikk over til avent, men tok bare 1 uke. så var det magevondt for fullt.. så gikk over til dr.brown igjen... dagen etter var hun "ny" igjen....

så jeg kommer nok bare til å vaske disse delene... hva gjør enn ikje for at di små skal ha det godt :o)

Skrevet

Signerer Mamma til Emilie! Dessuten når ungen runder 4 mnd så kan du ta de i oppvaskmaskina!!!! Da er tiden spart! :)

Har også noen MAM ultivent flasker,men klart. .Er jo endel deler der også..

Skrevet

Har ikke hatt problemer med at Avent flaskene lekker, jeg. Synes de er kjempefine, men sutten på de synes ikke junior er noe ok. Så vi bruker MAM sine sutter på flaskene. Fungerer kjempefint. Har ikke noe problemer med magevondt på junior med Avent flaskene.

Skrevet

Sjekk ut www.akgrieg.no. Disse flaskene fungerer suverent på mini'en vår:) Pluss at de er giftfrie!

Skrevet

avent er greie.. jeg sleit med at de var lekke, men har funnet en måte å slippe det på.. =)

Skrevet

NUK flasker er kjempefine, har aldri lekket en dråpe av de! Det følger med et lite lokk som du bare legger over åpningen på flasken og skrur på toppen. Toppen består av en ring, selve tuten og et lokk. Jeg har brukt flasken både med og uten lokk uten at det har vært lekkasje i veska.

Vi kjøpte NUK smokker og flaske, det gjorde det mye lettere å få han til å ta flasker for det var ikke noe ny tut å vende seg til!

Skrevet

Signerer her. Vi brukte lenge dr.browns men droppet de mye pga. alle delene, og mye pga. at de kom dårlig ut i den gifttesten på flasker. Byttet til easyfeed og det har fungert strålende.. Og gutten vår var plaget m mye magevondt, så vi var litt skeptisk for at det skulle falle tilbake med nye flasker. Men var null problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...