Gå til innhold

Har dere noen morsomme barnehistorier :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en av mine morsomste:D

Da elste mann var rundt året dro jeg og han til mamman min får å kjøre opp, så vi ble selfølgelig leeenge borte fra pappa.

Men vi var veldig flinke til å ringe til pappa, så etterhvert trodde han at tlf. het pappa:/

Da vi reiste hjem igjen etter tre mnd. kalte han konsekvent tlf for pappa, og detv var jo veldig søtt, helt til Narvesen har mobil kampanje, og henger ut store plakater av telefoner rundt omkring!!!

Første gang han så en slik plakat slapp han alt han hadde i hendene og løp mot plakaten

"PAPPA PAPPA"

*søt var han da*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var ca 2 1/2-3 år. Vi satt på bussen, den var full og han satt på fanget mitt med en fremmed dame i nabosetet. Han skavlet på inn og utpust om alt og alle han så både i og utenfor bussen. Nabodama dro på smilebåndet av alt tytet. Da hun skulle gå av bussen snur han seg mot henne og sier: "Takk for i dag, god helg, snakkes på mandag!" (dette var en tirsdag, forøvrig)

Hun holdt på å flire seg i hel...

Skrevet

Så søtt!

Elsker unger som bare skravler og skravler:D

Skrevet

ler og ler. hehe... Lo høyt faktisk. Min lillegutt hadde også en periode paappan var mye borte og vi ringte masse, så han trodde også telefonen het pappa. moro med desse små=)

Skrevet

Kom på en til, fra ste sønnen min!

Når han var 7 fikk han vite på kvelden før han skulle legge seg at han skulle bli storebror, han har nok grubla mye på dette gjennom natten, så neste mogen ved frokost borde skvatt han opp, og løp i gangen til pappan sin som var på tur på jobb.

<>

*flau*

Skrevet

Stilig! :-)

En til...

I går(nå er han 4) fikk han kjeft av pappan sin. Mini har fått det for seg at han ikke vil vaske fingra etter at han har vert på do. Til slutt sier mannen min: "Nå vasker du de fingrene, ellers så flyr jeg på veggen"

Gutten vår ser på pappan og sier til slutt:"...men, pappa, du kan jo ikke fly..."

Skrevet

*dumme pappa*

lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...