Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Mannen min var på julebord med jobben og der har det tydeligvis skjedd ting. Tror du ikke jeg fikk en sms av ei dame som opplyste meg om at mannen min skulle bli pappa -TIL HENNES BARN! Jeg trodde det først bare var kødd og konfronterte mannen med dette mens jeg lo det litt bort. Da ble han helt rar og jeg tenkte -GUD er det noe som jeg ikke vet om her....? Jeg tvang det ut av han for å si det sånn og han måtte bare legge alle kort på bordet og fortelle om julebordet og at han hadde hatt seg med kona til en av kollegene sine. Jeg ble selvfølgelig helt knust og forlangte at han dro henne med hjem til oss så jeg kunne snakke med henne. Hun kom hjem til oss og jeg klikka helt og så begynte vi å kline. Hun var rett og slett uimotståelig. Så det endte da opp med at jeg og mannen pluss denne dama havna i senga i en heftig 3kant. Så nå er jeg også gravid, og denne dama og jeg er blitt bestevenner. Oioi jeg ser dette eskalerte litt, så det er flax at dette bare er et tulleinnlegg. Har så lite å gjøre i dag skjønner dere:)
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 haha.. du har god fantasi. men.. hvorfor ikke gjøre dette til noen som virklig har lyst å lese tullehistorier.. gå inn på sexdebatten, og legg inn tull sex historier.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det var spennende lesning... Hva skjedde etterpå? Viste det seg at det egentlig var postmannen som var far til ditt barn ettersom han stod i klesskapet og runket og ble med etter en stund?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hehe jeg syns ikke jeg er den med best fantasi her inne mtp alle de syke tulleinnleggene her tidligere. Blir helt oppgitt jeg. Hehe. Og så utrolig mange som tar ting seriøst... SICK! Frk HovedInnlegger
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 ble nå litt lei meg for at dette var tulle innlegg. Min far og mor opplevde dette (med unntgelse av siste kline innlegg fra deg). Dette barnet er pr i dag 18 år og min halvsøster.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Jeg er veldig glad for at det var tulleinnlegg. Hadde ikke taklet det om det var tilfelle, det er jeg 100 prosent sikker på! HIIIIIII
☆Anonymia☆ Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 hahaha herregud jeg trodde på det helt til du skrev ordet kline..hahahhaa da begynte jeg å lure..hahah =)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Trodde på det helt til du kom til det med klininga..... He-he!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå