Gå til innhold

Flanellsbleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det egentlig og hvor får eg kjøpt det?

noen som mente eg burde bruke de til gulpekluter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte dem på Sparkjøp. Brukte dem som gulpekluter med min eldste jente, og kommer til å gjøre det denne gangen også! Kjempe fornøyd med dem! Dessuten er de greie å bruke til underlag når babyen ligger på sofaen...i tilfelle det kommer en attåt gulp :-) De tar unna litt mer enn vanlige tynne gulpekluter.

Skrevet

Jeg har brukt dette til gulpekluter til alle mine barn og det er det aller beste mener jeg. Vet at det er mange som bruker gasskluter men jeg liker de ikke. Flanellsbleier kan kjøpes på sparkjop.no til en rimelig penge. Jeg har vel en 15-20 stykker.

Skrevet

jeg var å kjøpte noen av disse idag på barnas hus... Hun dama bak kassa gav meg et tips som jeg syntes hørtes meget fornufti ut, så tenkte jeg kunne slenge det inn her... Hun hadde nemlig brukt dem som håndklær til sine nyfødte.. hun var sååå fornøyd. for andre håndklær kan nesten bli litt for "store" og veldig klumpete, så hun brukte disse.. gode myke og suger bra (derfor også geniale til gulpekluter:) )

Skrevet

Kjøpte og på sparkjøp, har brukt de til alt mulig; gulpeklut, håndklær, pakke babyen inn i, undelag på stellebord, som "amme-bh" for såre pupper, undelag i sengen min for å fange opp melkelekkasje osv.. Veldig lurt å ha på hvis du skifter bleie både før og etter amming. Noen babyer liker å tisse/ bæsje både før, under og etter amming. Anbefaler å kjøpe 15- 20 stk.

Skrevet

okei! hadde hørt rykter om at dette var bra..

ikke det at det har noe å si men driver å skriver budsjett for alt eg trenger av små plukk som jeg mangler, men hva koster disse?? bruker noen de til bleier og siden de heter flanellsbleier??

Skrevet

Tidligere var flanellsbleier mye brukt som bleier, ja. Noen gjør det nok fortsatt også, men de fleste som bruker tøybleier tror jeg bruker gasbleier. De er litt tynnere og lettere å forme godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...