Gå til innhold

noen som vet åssen bleie dette her er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg var på sykehuset var jeg borti i en genial bleie. den hadde en gul stripe foran som skiftet farge når ungen hadde tissa... vet dere åssen bleie dette her er? finner den ikke igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var pampers på sykehuset vi var. Men det var str 1. Vi begynte med str 2 når vi kom hjem. Og der var ikke den stripen. Kanskje det bare er på den ene str.

Skrevet

De selges ikke i butikken men det er pampers bleier. Du får samme bleie men uten stripe... Noen sa de hadde sånne striprepå lidl bleiene

Skrevet

noen som vet hvor man får tak i de?

Skrevet

JEG VET... hehe, det er jeg stolt av..

De får du tak i på lidl.

Skrevet

Det er LIDL bleier. Men de må du nok til sverige for å kjøpe nu.

Jeg derimot har kjøpt inn et helt lager som skal rekke til ungen er tørr =)

Skrevet

noe jeg ikke har fått med meg? slutt på lidl? er kjedelig å måtte dra til sverige hv er gang;)

Skrevet

libero sine bytter også farge eller mønster eller noe....

Skrevet

har ikke jeg sett noe til... men kan hende jeg ikke har funnet de enda da;) hvem er det da?

Skrevet

De de har på sykehuset er fra pampers, og de er kjempegode, men de du får kjøpt i butikken har ikke den stripen. De fra Lidl har sånn stripe, men de blir tykke og ekle når de blir våte, så de vil jeg ikke anbefale.

Strengt talt trenger du ikke den stripen, da. Du kjenner når bleien er så våt at den bør byttes, og dersom du er redd for at ungen er uttørket eller noe setter du på en urinpose og måler hvor mye urin som kommer iløpet av noen timer...

Skrevet

Fint med stripe, altså, men det er jo bare å ta på bleien - utvendig- så kjenner man jo det fort om den er tørr eller ikke...hm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...