dritgrei hei hei! Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 i natt har dritgreipappan tatt babyen, og gitt ham ei flaske på det første nattmåltidet, så jeg fikk ikke babyen før klokken var halv fem i natt... jeg fikk sove rett og slett... så våknet familien sakte til liv i åtte tiden, blide og glade. dritgreipappan dro på jobb og vi fikk besøk av god venninne med to små karer, muffins og te og cola og skravling. dette koselige besøket ble avløst av at en dritgreipappakusine kom og tok med seg alle tre ungene på tur. Jeg fikk reist på posten og hentet to pakker og kost meg litt for meg selv, før jeg reiste på IKEA for å bestille kjøkken... (det ble riktignok ingen bestilling, for det tok for lang tid å vente på ekspedering så jeg må gjøre det i morgen). nå i ettermiddag har vi vært på middagsbesøk og fått servert tusenmillioner pannekaker og et tonn med bacon og hjemmelaget blåbær syltetøy.. mmmmmmmmmmmmmmmmm. Babyen har sovet godt i hele dag, uten merkbart vondt i magen, og nå sover alle tre. vi har pakket og ryddet og snakket og planlagt. maling er bestilit og alt er rett og slett littoversiktlig akkurat nå.... og helt til slutt har jeg akkurat snakket en time i telefonen, med ei god venninne som gleder seg til vi kommer. En fin dag rett og slett, og jeg blir glad... Får riktignok litt vondt i puppene av all denne babysovingen, men det er en god vondt, for den betyr noe hyggelig! :-) HURRA
Mamma@work Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Nå ble jeg sulten, får gå og lage meg en kopp te og se om det er noe lekkert å spise i skuffen:-D
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 i skuffen er det mye rart... jeg har mye nudler så om du har behov for det, så kan jeg fikse det i alle fall :-)
Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Så godt å høre. Hurra for flinke menn og babyer som tar flaske!!! Og så fikk jeg veeeldig lyst på blåbærsyltetøy og pannekaker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå