Gå til innhold

Dritgrei, hvordan går det med bæringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Dritgrei, hvordan går det med bæringen i det nye sjalet ditt? Jeg fikk slyngen min og både LilleS og jeg er veldig fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shitt jeg har glemt bæringen... minn meg på det i morgen da... for det er jo sikkert lurt, men om denne sovingen fortsetter ( les et annet innlegg) så kan det jo hende at jeg slipper å ha han på kroppen i tide og utide :-)

Skrevet

Ja, leste innlegget. Det er jo bare supert han er ved å komme inn i en bedre soverytme. Her er slyngen avlastende hvis vi eksempelvis er ute å handle. Her er LilleS så nysgjerrig nå at han ikke vil ligge så lenge om gangen i vognen.

Skrevet

hehe... jeg er så streng at her i huset må man lære seg det man ikke vil :-) så nå er det sovetrening og liggetrening som står på planen ... øve øve øve... nå grynter det i kurven, så da får jeg ksankje tømt disse digre harde ballongene som henger over en enda større ballong av en mage... (jeg ser rett og slett gravid ut... jeg tror ikke cola hjelper meg noe særlig :-)))))...)

Skrevet

Trodde cola hjalp mot alt jeg !!! :-))))

Skrevet

gjør det det ja.... da hjelper det nok ballonger midt på også... takk sakl du ha frøydis, da er den saken klar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...