de tre bukkenebruse Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 leste for en god stund siden her inne at hipp2 var noe man skulle gi til barna når de spiste mest fast føde,du skulle gi hipp 1 som mme men hipp 2 er mer noe de drikker til måltider som vi drikker melk,viss jeg forstod den tråden jeg leste riktig hehe... men jeg vet ikke sikkert,jeg gir nan til min ser du=)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 har lest og hørt det samme som hun over her skriver.... jeg kommer bare til å bruke hipp1
Linnea&Julie Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 oki..mente jeg hadde hørt noe om det ja, men husket ikke helt.. Da gir jeg nok bare nr 1:)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Lurte på det samme her... Min blir 4 mnd om en uke, og på HIPP 2 står det jo fra 4 mnd. Men skal på 4 mnd kontroll på tirsdag så skal høre med helsesøstra.
Nenya^juni2010 Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Rett litt over her... Hipp 2 er tillegg ikke erstatning.. Skal altså ikke brukes som mme, men som drikke til måltid o.l.. Den er ikke en fullverdig erstatning for mm.. Vet det var noen som sendte mail til Hipp og fikk ett skikkelig svar på dette.. finner kanskje det innlegget hvis en søker litt her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå