Gå til innhold

er så uendelig trøtt jeg.... noen andre også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 4 uker på vei men denne uka og litt i forrige har jeg mått sove lenge om morgenen og legge meg tidlig om kvelden. kan sove på formiddagen også og gjerne om ettermiddagen om jeg kan :) er så trøtt!!

i dag har jeg og snuppa vært på hyttetur hos mormora og morfaren min, normalt en veldig lite krevende tur men jeg viste omtrent ikke hvem bein jeg skulle stå på når jeg kom hjem... sovnet med engang jeg kom hjem og sov som en stein i 2 timer...

noen andre som også har det sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går og gjesper fra 2 timer etter jeg har står opp til jeg legger meg igjen... tror jeg snart skal finne senga for kvelden..

har såå liten lyst å jobbe for tia også..føler meg nesten lat..

rett og slett tom for energi..

Skrevet

er foresten 5+3,men hatt dette "energitapet" siden uke 4..

Skrevet

får håpe det går over snart :)

ser helt forferdelig ut når jeg har vært våken 4-5 timer jeg,... helt hvit i ansiktet og ringer under øynene. Må bare sove et par ganger om dagen nå men heldigvis går jeg hjemme så det går fint for min del da... men er lat ellers, gjør bare et minimum av husarbeid nå om dagen.... vil bare sooooove :)

Skrevet

jeg bruker nok all energien på jobb og jenta mi..stakkars sambo blir litt satt til side..og huset skal jeg ikke nevne engang.. *sukk*

håper det går over snart ja..

Skrevet

har hatt det sånn de siste ukene og er 9+3.

Skrevet

Er 7+4, og trøttheten blir bare værre å værre.. Helt håpløst, har gått å jespet i hele dag, hadde meg en formiddags lur og en ettermiddagslur=) Kvikkner litt til på sen ettermiddag/tidlig kveld og får gjort litt da!

Skrevet

jeg har også hatt det sånn. Brukte all energien min på jobben, men følte at jeg ikke klarte å gjøre en god jobb likevel (jobber med pu). Så jeg gikk rett og slett til legen min og fikk en sykemelding. Har nå vært sykemeldt i snart 2 uker, skal på jobb igjen på mandag, men det har vært utrolig godt. Har fått gjort husarbeid i mitt tempo (meget sakte) og faktisk kunnet ha noe sosialt liv med min kjære når han kommer hjem fra jobb. Som legen min sa - man skal lytte til kroppen, hvis den sier stopp så tar man en pause - det har i alle fal min kropp hatt godt av :-)

Skrevet

Jeg er trøtt hele dagen, er skikkelig ille. Men på kveldene er jeg lys våken igjen..Merkelig

Skrevet

Sitter på nattevakt jeg nå.. Er helt skutt..

Håper dette går over snart, for jeg er ikke mye effektiv nå nei!

Skrevet

Hei, det er godt å høre at ikke det bare er meg som er så trøtt at jeg ikke vet hordan jeg skal komme meg igjennom en hel dag. Etter å ha vært på jobb så sover jeg i 2 timer så er jeg våken i noen timer så er det til sengs igjen. Er det noen som har noen råd til å holde seg mer våken?

Skrevet

å ja... visste ikke at det gikk an å være så trøtt jeg... sovner jo hele tiden, skal på jobb i morgen kveld og kvir meg, for jeg er så utrolig trett...

har sovnet hver kveld, og har såå problem med å få meg opp om morgenen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...