to guttegull Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Er det sånn at vi får halve ferietiden tilgode da? Høres nesten litt usannsynlig ut, spør du meg? Noen som vet noe om dette?
hrmpf Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Det har ikke noe å si om man er f.eks 50% eller 80% sykemeldt, man bruker en hel ferieuke på en uke ferie. Jeg jobber 20% nå, og skulle egentlig ha 3 uker ferie i sommer men gidder ikke bruke opp 3 uker ferie på 3 dager liksom. Så her blir det litt avspasering i stedet. Tåpelig system men sånn er det visst... Er man derimot 100% sykemeldt får man ferien igjen..
Makko med to små gutter Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Som hrmpf sier, du må være 100% sm for å få ferien "tilgode". Selv måtte jeg ta ferie, fordi jeg var satt opp med det, selvom jeg var sykmeldt....
to guttegull Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2008 Da er det sånn jeg trodde det var - helt enig i at det er et merkelig system. Jaja.. skal bli herlig med ferie uansett! Jeg går i permisjon etter ferien, så det er EKSTRA herlig å tenke på at jeg bare har litt over en uke igjen på jobb! I 50 % - sånn ca 3,5 dager! Tjoho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå