Gå til innhold

Så lei av MAS!! Syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer jeg ikke på ei melding i løpet av 3 sekunder, da er vi på føden, spesielt om jeg ikke rekker å ta telefonen. Står ikke begge bilene parkert utenfor ja da er det iallefall noe på gang! Skjønner jo at forl syntes det er gøy, men det er så utrolig slitsomt med alt maset. Forstår de ikke at vi kanskje trenger litt ro og fred nå helt på slutten og ikke et evig mas om det er noe på gang, eller om jeg kjenner noe, om han kommer snart.....grrrrr, dagens utblåsning fra ei som er hormonell! Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig så enig!!! Har det akkurat slik selv! Har jo sagt hundre ganger at vi sier fra dersom det skjer noe så da burde vel folk kunne slå seg til ro med det og ikke sende meldinger i tide og utide! Jeg er drittlei av å sitte å svare på de samme spørsmålene hver dag og jeg kan ikke la være å svare heller for da blir det bare enda mere mas om vi er på sykehuset osv.... Tror nok ikke folk tenker over det, men det er i alle fall utrolig irriterende!! Og vi trenger ikke flere påminnelser om at det faktisk ikke skjer noe i det hele tatt!! grgrgrgr

Skrevet

hehe.... satt å tenkte på det selv ista faktisk... helt utrolig hvor utålodige folk er, tenker dem ikke på at dette faktisk er "værst" for oss?? hehe... det er jo VÅRT barn VI venter, så er det faktisk VI som må være di tålmodige.. Jeg har bekreftet det så mange ganger til forskjellige at dem hører noe så fort han kommer til verden, men LIKEVEL må jeg bekrefte til stadighet at ingenting har hendt.. er litt slitsomt... jeg fikk 4 meldinger innen et kvarter ista, er jo litt vilt... hehe..slapp a folkens lissom... ;-P

Skrevet

Er så lei av å vente, folk må gjerne mase litt på meg:) Kjeder meg, så da har jeg noen å snakke med i mellomtida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...