kokosyklus Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 I dag har jeg skutt hull i ørene på min 5 mnd gamle baby i kjelleren hos Piercing Pelle. Egentlig hadde jeg håpet hun skulla ta situasjonen med et smil, men hun skrek som en stukken gris. Jeg svelget skuffelsen og bar henne hjem i min BabyBjørn Bæresele og plasserte henne foran tv med en skål smågodt. Hun liker så godt å se på Teletubbies på kvelden mens hun suger på en krokodille , før hun legger seg. Da Teletubbies er ferdig skifter jeg fra tøybleie til Pampers med lotion og legger henne i senga si. Jeg sier natta og lukker døren. Da er jeg så sliten av henne at jeg later som jeg ikke hører skrikene. Nå skal mamma ut og ta sin etterlengtete røyk mens skrikene avtar. God natt!
Mamma´n til A og F Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Ta med en flaske rødvin også du, virker så fint på slitne husmødre:)) Da tenker man hverken på bilseter som står feil vei, youghurt med sukker eller helsetepper.....
cherry coke Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Hehehe...Rekner med du brukte våtservietter også?=)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 Der ser du hva mange timer søvn gjør for deg. Det med lotion skulle jeg bare ha holdt kjeft om. Ha ha. Bra jeg forderver dere litt med domestos fresh på ull:D
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Du glemte å si at hun fikk sitte på fanget ditt i bilen da dere kjørte hjem fra piercinga - hun synes jo det er sååå gøy!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 tror du glemte å si at du legger ungen på magen når han/hun skal sove
*Andreapus* Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Det var dagens.. men du glemte og nevne colaen du gav henne Og isen.. Vi så det nok..
☆Anonymia☆ Skrevet 25. juni 2008 #15 Skrevet 25. juni 2008 wtf ??? får hun ikke is og chips til kvelds ?? syns godt du kunne tatovert "jeg elsker mamman min" på henne også når du først var der..
**Min nydelige Milla** Skrevet 25. juni 2008 #17 Skrevet 25. juni 2008 Hahahahahahah... Jeg ler godt nå. Den var bra...
Labambie Skrevet 25. juni 2008 #18 Skrevet 25. juni 2008 Hihi! Så bra kokos!!! Regner med det går i sukkerlake på flaske også?
kokosyklus Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. juni 2008 Meg og lille vampyr: hyyyyyysj, ikke nevn domestos fresh på ull. Du er gal! OKSEGALLESÅPE!!! Alt annet alskens kjemi er bare tull og fjas.Uhørt, rett og slett. For det første er det forurensende både under produksjon og ved bruk. Det kan irritere babyens hud samt gi hormonelle forstyrrelser. Jeg har også hørt at det kan påvirke synet, men det var det søsteren til en nabo av venninna mi som mente.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #20 Skrevet 25. juni 2008 Ha, ha herlig...du skal vel ha barnevakt i morgen også tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå