Gå til innhold

Kraftige smerter/stikninger i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn er ca 14-15 uker nå. hadde i stad en ubehagelig opplevelse. var kjempevondt på toppev livmoren på den ene siden, klarte ikke å rette meg opp eller reise meg opp fra stolen. Ble helt satt ut. Ble borte etter ca 3-5 minutter, og jeg mente jeg kjente liv etterpå. Er riktignok ikke sikker på at det er liv jeg kjenner ennå men. Er 2.gangs, hadde det ikke slik forrige gang... tror jeg.... noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det også slik rundt samme tid, og opplevde det ikke ved forige svangerskap. fikk beskjed om at det var livmoren som strekte seg, men fikk time dagen etter til ul. var nervøs og litt småredd.. så de ordnet ul, og beroliget meg :o)

Skrevet

Hadde jo strekkesmerter forrige gang, senere i svskapet. Kan jo kanskje være det, selv om det føltes helt annerledes ut denne gangen. Pokker og, håper ikke dette skjer mange ganger! Da blir jeg helt nervevrak :-S Har abortert seint en gang før men det lignet ikke på noe sånt heller egentlig

Skrevet

Ikke opplevd det selv men mener å ha lest at strekksmertene faktisk kan være mer smertefulle på flergangsfødende enn førstegangs. Husker jeg ble litt overrasket da jeg leste det for ble liksom litt ulogisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...